.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آشنایی با ارسال پیامک منطقه ای

17 شهریور 1400 295  0  0

در اکثر مقاله‌ای که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز به ثبت رسیده ما به این موضوع اشاره کرده ایم که می توانید پیامک های تبلیغاتی خود را به صورت ارسال پیامک منطقه داشته باشید . اما شاید کسانی باشند که با ارسال پیامک منطقه آشنا نباشند و از مزایا و کاربردهای ارسال پیامک منطقه‌ای و چگونگی کارکرد آن بی اطلاع باشند . در این مقاله که توسط تیم تحریریه نمایندگی پیام کوتاه به ثبت رسیده است می‌خواهیم در رابطه با ارسال پیامک منطقه‌ای و مزایای آن بپردازیم از تا پایان این مقاله با پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

ارسال پیام کوتاه منطقه ای چیست ؟ : 

همانطور که از نام این طرح پیداست، پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای این امکان را برای شما فراهم می‌کند که تبلیغات اس ام اسی خود را تنها برای افرادی که در یک منطقه خاص زندگی می‌کنند و به محل کسب و کار شما نزدیک هستند، ارسال نمایید. این طرح برای شهرهای بزرگ اهمیت زیادی دارد، زیرا باعث صرفه جویی در هزینه‌ها و افزایش شانس پیدا کردن مشتریان جدید می‌شود. برای افرادی که بسیار صرفه جو هستند و نمی‌خواهند حتی یک ریال هم از هزینه تبلیغاتی خود را هدر دهند، این روش می‌تواند بسیار کارآمد باشد. 


روش های مورد استفاده برای ارسال پیام کوتاه منطقه ای : 

در سامانه پیامک شیراز  این امکان برای شما فراهم شده است که از چند طریق تنها برای شماره موبایل‌هایی که در منطقه مکانی خاصی زندگی می‌کنند پیامک ارسال کنید. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و با استفاده از بانک شماره موبایل نمایندگی پیامک شیراز  از این روش‌ها استفاده نمایید. همچنین تیم پشتیبانی ما در سامانه پیامک  می‌توانند به شما هم مشاوره رایگان دهند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید .
در ادامه با پیام رسون همراه باشید تا با این روش ها بیشتر آشنا شوید .

 

 


ارسال پیامک از روی نقشه

یکی از جذاب‌ترین روش‌هایی که برای ارسال پیام کوتاه منطقه‌ای وجود دارد استفاده از ارسال پیامک از روی نقشه  است. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا منطقه خاصی را روی نقشه گوگل انتخاب کنید و پیامک‌های تبلیغاتی خود را تنها برای افرادی که در آن مناطق سکونت دارند ارسال کنید .این ویژگی شگفت انگیز  می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند. نگران بلاک شدن پیامک‌های تبلیغاتی توسط مشتریان خود نیز نباشید. زیرا در نمایندگی پیامک شما می‌توانید یا از خطوط خدماتی استفاده کنید یا اينکه از اپراتور ۹۰۰۰ استفاده کنید که بدون خدماتی شدن امکان ارسال به بلک لیست را دارد . در ارسال پیامک از روی نقشه امکان تفکیک شماره‌های ایرانسل و همراه اول نیز وجود دارد بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که به کدام شماره‌ها ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید .

 

ارسال پیام کوتاه بر اساس کد پستی : 

یکی دیگر از زیر شاخه های  ارسال پیامک  منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس کد پستی  است. شرکت اهورا اطلس فارس با استفاده از سامانه پیامک مخابرات این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به کد پستی‌های مد نظر خود پیامک ارسال کنید. در این روش شما 4 رقم چپ کد پستی منطقه سکونت یا محل کار خود را در سامانه پیامک پیام رسون وارد کنید تا پیام‌های تبلیغاتی تنها به شماره موبایل‌های فعال در آن منطقه ارسال شود. شما می‌توانید علاوه بر افزایش فروش با ارسال پیام‌های تبلیغاتی منطقه‌ای، از طریق همکاری با پنل پیامک پیام رسون  و دریافت نمایندگی سامانه پیام کوتاه، نیز کسب درآمد داشته باشید . در این روش شما با فروش هر پنل به همکاران خود 20 درصد از مبلغ پنل را به عنوان پورسانت دریافت می‌کنید.

 

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای بر اساس پیش شماره:

اگر منطقه فعالیت شما شامل چند استان همجوار می‌شود، یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. شما می‌توانید با وارد کردن پیش شماره همراه اول مدنظر خود، برای مشتریان خود در چندین استان که از آن پیش شماره استفاده می‌کنند، پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای ارسال نمایید. البته امکان فیلتر شماره‌ها بر اساس صنف و جنسیت نیز در این روش وجود دارد که شانس موفقیت تبلیغات اس ام اسی شما را بیشتر می‌کند. اگر دارای سایت هستید می‌توانید در کنار ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای از طریق وب سرویس بین سایت و پنل پیامکی خود نیز ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب امکان ارسال پیامک از طریق سایت به کاربران نیز برای شما فراهم می‌شود.

 


مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای: 

ارسال پیامک تبلیغاتی در واقع می‌تواند به تمرکز بهتر شما بر روی مشتریان واقعی و وفادار شما کمک کند. با استفاده از این روش می‌توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

۱-ارسال پیامک هدفمند


۲-صرفه جویی در هزینه‌ها


۳-افزایش شانس جذب مشتری واقعی


۴-افزایش آگاهی از برند


۵-ارسال پیامک به مشتریانی که در اطراف شما حضور دارند

 

 

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای در سامانه پیام کوتاه پیام رسون :

در این مقاله با نحوه ارسال پیامک  منطقه‌ای از طریق روش‌های مختلفی که پیام رسون  برای شما فراهم کرده است آشنا شدید . این موارد تنها بخشی از خدماتی هستند که می‌توانید در پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه ایران دریافت کنید. سامانه پیامک شیراز در کنار امکان ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه و منطقه ای  با مزایای فوق العاده امکان استفاده از خدمات ویژه مرتبط با سایت‌ها و اپلیکیشن ها مانند ارسال پیامک از اپراتور ۹۰۰۰ و خطوط سامانتل  را نیز برای شما فراهم کرده است. برای برخورداری از این امکانات فوق العاده و پیوستن به جمع هزاران همراه و مشتری راضی شرکت اهورا اطلس فارس کافی است به سایت سامانه پیامک مراجعه کنید و از آن پنل پیامک خود را سفارش دهید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 20 شهريور 1400
.

از چند روز پيش که زمزمه کناره‌گيري صادق آملي‌لاريجاني به گوش رسيد، اين گمانه مطرح شد که شايد اختلافات بروزکرده ميان او با ساير اعضاي شوراي نگهبان در خردادماه امسال بر سر ردصلاحيت يکي از نامزدها، دليل اين کناره‌گيري بوده است. روز شنبه 13شهريور، وقتي حکم انتصاب رهبر انقلاب براي حجت‌الاسلام سيداحمد حسيني خراساني به‌عنوان جانشين آملي‌لاريجاني رسانه‌اي شد، معلوم شد که آن زمزمه‌هاي پيشين، اصلا صورت حقيقي داشته‌اند. اما آيت‌الله آملي‌لاريجاني تا پيش از خروج از شوراي نگهبان، چه روند سياسي را طي سال‌هاي گذشته طي کرد؟ پيش از آنکه وارد بحث اصلي يعني عملکرد سياسي شيخ صادق آملي‌لاريجاني طي سه سال گذشته بشويم، شايد بد نباشد درباره جايگاه علمي او قدري سخن بگوييم. شيخ صادق تا پيش از سال1388 و جلوس بر مسند رياست قوه قضاييه، چهره‌اي عمدتا فيلسوف و اهل درس و بحث فقهي بود و به هيچ صورت، سياستمدار در معناي اعم کلمه‌اش نبود. شيخ صادق پيش از گرايش به علوم و معارف اسلامي، علقه و علاقه وافري به رياضيات داشت. فرزند پنجم آيت‌الله «ميرزاهاشم آملي‌لاريجاني» که سال1339 در شهر نجف اشرف به دنيا آمد و در دوسالگي با خانواده به قم مهاجرت کرد، دوره کودکي و نوجواني را در همين شهر گذراند و به دبستان و دبيرستان رفت. بنابر اخبار و اسناد منتشره از زندگي شيخ صادق، او تا پيش از ديپلم گرفتن تقريبا همه کتاب‌هاي رياضي مربوط به دوره دانشگاه را بدون استاد خوانده و فراگرفت. رياضي‌خواني و رياضي‌داني‌‌‌ شيخ صادق به‌حدي بود که از دانشگاه صنعتي‌شريف بورسيه تحصيلي گرفت و قرار بود تحصيلات خود در رشته رياضي را در کشورهاي ديگر دنبال کند. بااين‌حال، تشويق پدر به يادگيري علوم اسلامي و فلسفه، شيخ صادق را از ادامه رياضي‌خواني بازداشت و زندگي او به‌کلي دچار چرخش شد.


 از رياست قوه‌قضاييه تا افزايش هجمه‌هاي سياسي  
 منتقدان شيخ صادق آملي‌لاريجاني، دوران رياست او بر قوه‌قضاييه (1388-1397) را دوره رسوخ‌ناپذيري دستگاه قضا و انسداد در حوزه نقد و پرسشگري مي‌دانند. فارغ از اين‌گونه ادعاها که صحت‌سنجي آن‌ها به اسناد و مدارک کافي  و بحث نياز دارد، اين را مي‌شود با قوت و قدرت تصريح کرد که وقتي شيخ صادق در اسفندماه سال1397 زودتر از موعد معمول از جايگاه رياست قوه قضاييه توديع شد، او وارد دوره جديدي از فعاليتش در سپهر سياسي ايران شد؛ دوره‌اي که شدت گرفتن هجمه‌ها و انتقادها عليه قاضي‌القضات پيشين، ويژگي چشمگير و ويژه آن به‌شمار مي‌آمد.حواشي مربوط به پرونده معاون پيشين امور اجرايي حوزه رياست سابق قوه‌قضاييه، موجب شد که فضاي سياسي نسبت‌به آملي‌لاريجاني قدري دچار تغيير شود. باوجوداين انتصاب به‌عنوان رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام که طبق قانون اساسي حکم بازوي مشورتي مقام معظم رهبري را دارد، براي آملي‌لاريجاني اعتبار دوباره‌اي در عرصه سياسي ايران آفريد و باعث دفع شدن بسياري از انتقادها نسبت‌به او شد.بااين‌حال، برخي جريان‌هاي سياسي دست از حاشيه‌سازي عليه شيخ صادق برنداشتند و در فرصت‌هاي مقتضي به توليد خبر  نسبت‌به او پرداختند. يکي از شايعات در مردادماه سال1398 ايجاد شد؛ آنجا که برخي کانال‌ها خبر مهاجرت او به شهر نجف در عراق را منتشر کردند. شايعه مزبور، همان زمان صراحتا ازسوي يکي از نزديکان آملي‌لاريجاني رد شد اما وجود اخباري ازاين‌دست نشان مي‌داد که يک جريان خاص در داخل ايران - که يکسر آن به اصلاح‌طلبان تندرو و سر ديگرش به طيف حاميان احمدي‌نژاد (فرقه بهار) مي‌رسيد - چندان بدش نمي‌آيد براي گرفتن انتقام سياسي از آملي‌لاريجاني، او را از دايره نظام بيرون براند. بااين‌حال، انتقادها و بعضا هجمه‌ها عليه آملي‌لاريجاني پاياني نيافت.مورد بعدي که موجب واکنش تند آملي‌لاريجاني شد، اظهارات مرحوم شيخ محمد يزدي، رييس پيشين جامعه مدرسين حوزه علميه قم بود. مرحوم يزدي در اظهاراتي که رسانه‌ها به نقل از او منتشر کردند، صحبت‌هايي درباره وضعيت حوزه‌علميه منتسب به شيخ صادق آملي‌لاريجاني و نيز وضعيت پرونده اقتصادي معاون پيشين او مطرح کرد. اين اظهارات با واکنش تند و بي‌سابقه آملي‌لاريجاني همراه شد. آملي‌لاريجاني در يک بيانيه اتهامات عليه حوزه‌علميه ولي‌عصر را اين‌گونه پاسخ داد: بنده در همين ساختمان جامعه مدرسين براي نمايندگان طلاب و فضلا به‌طور مبسوط مساله ساختمان مدرسه علميه، ولي‌عصر را توضيح داده‌ام و شما حتما اجمال آن را شنيده‌ايد. يکبار هم که در منزل خودتان حضوري توضيح داده بودم، ولي گويي بناي شما بر اين است که بر مطالب خلاف واقع‌تان اصرار بورزيد. او درباره پرونده طبري نيز اظهار کرد: اينجانب هيچ‌گاه اعتراض نکرده‌ام که چرا گرفته‌ايد، دستگاه قضايي خود بايد بگويد. سخن بر سر فضاسازي‌هاي رسانه‌اي است. همه اين فضاسازي‌ها نشان از آن دارد که يک پروژه بزرگ‌تري در پس اين القائات نهفته است و آن تخريب اينجانب و شايد هم تخريب‌هاي ديگر.

هرچند بگوومگو ميان دو شيخ مطرح حوزه علميه قم، نهايتا با ديده‌بوسي و تعريف و تمجيد طرفين از همديگر خاتمه يافت، ليکن آنچه واضح مي‌نمود اين بود که مي‌شد اين دو چهره، بصيرت و تامل بيشتري از خود در مناقشه پيش‌آمده خرج کنند تا سوژه خبري به رسانه‌هاي معاند خارجي و مغرض داخلي داده نشود.
 
لاريجاني‌هاو 1400
 با‌وجوداين، حاشيه‌هاي اطراف آملي‌لاريجاني و افزايش هجمه‌ها عليه او را مي‌شد از زاويه کاهش نقش لاريجاني‌ها در پهنه سياسي ايران نيز تحليل کرد. شيخ صادق آملي پس از 9سال رياست بر قوه‌قضاييه، با فضاي متفاوتي از منظر سياسي روبه‌رو شد که پيشتر با آن روبه‌رو نشده بود. علي لاريجاني، اخوي شيخ صادق هم پس از سپري شدن 12سال رياستش بر قوه مقننه، از اين عرصه کناره گرفت و همزمان پذيراي انتقادات تندي ازسوي جريان‌هاي سياسي شد. بااين‌حال، کانديداتوري علي لاريجاني در انتخابات رياست‌جمهوري1400، فصل جديدي از سير سياسي شيخ صادق را رقم زد. پس از اينکه صلاحيت علي لاريجاني به تاييد شوراي نگهبان نرسيد، شيخ صادق دست به واکنش تندي زد. صفحه توييتري منتسب به او، در رشته توييتي اقدام شورا در ردصلاحيت برادرش را «غيرقابل دفاع» خواند. هرچند فرداي انتشار اين رشته‌توييت، شيخ صادق قدري در لحن شکايت خود تجديدنظر کرد ليکن معلوم بود رييس پيشين قضا از حکم صادره عليه برادرش، بسيار شاکي است. پابرجايي شکايت و دلخوري آملي‌لاريجاني از عملکرد شوراي نگهبان، آنجايي مبرهن شد که او علي‌رغم حضور در مراسم تنفيذ رييس‌جمهوري منتخب،  در مراسم تحليف شرکت نجست اما اوج ماجرا آنجايي بود که شيخ صادق از امضاي اعتبارنامه سيدابراهيم رئيسي امتناع کرد تا نشان بدهد قصه انتخابات 1400، هنوز براي او تمام نشده است.پس از همه اين ماجراها، طي
يک هفته اخير زمزمه‌هايي دال بر کناره‌گيري آملي‌لاريجاني از شوراي نگهبان مطرح شد؛ زمزمه‌هاي کم‌سو که کسي در مقام رد يا تاييد آن برنيامد تا اينکه 
رهبر انقلاب روز شنبه 13شهريور در حکم انتصاب خود خطاب به حجت‌الاسلام سيداحمد حسيني خراساني نوشتند: «با عنايت به کناره‌گيري حضرت آقاي آملي دامت‌برکاته از عضويت شوراي نگهبان و با تشکر از خدمات علمي ايشان در آن شورا، جنابعالي را به عضويت آن شوراي معظم منصوب مي‌کنم». اما آيا نمي‌شد داستان آملي‌لاريجاني و شوراي نگهبان جور بهتري به پايان برسد؟
 
مراقبت از يک سرمايه
 آملي‌لاريجاني از نخبگان و سرمايه‌هاي علمي حوزه علميه هستند که به‌عنوان يک فقيه اصولي بر علوم انساني مدرن و به‌ويژه فلسفه تحليلي هم مسلط هستند و از اين حيث در عدد فقهاي ممتاز قرار مي‌گيرند. همين ويژگي‌هاي علمي در کنار اعتقاد نظري و عملي ايشان به انقلاب اسلامي که در بيان و عمل اين فقيه ديده شد، موجب اعتماد و لطف رهبر انقلاب به ايشان در مناصب مختلف چون شوراي نگهبان، قوه‌قضاييه، مجمع تشخيص مصلحت نظام و دانشگاه امام صادق(ع) شد. در چنين شرايطي ورود آيت‌الله آملي به مجادله با مرحوم آيت‌الله يزدي که اتفاقي تلخ و ناگوار در سطح علماي تراز اول قم به نظر مي‌رسيد، شروع يک روند نگران‌کننده بود که متاسفانه پس از انتخابات سال1400 هم ادامه يافت. به‌واسطه جايگاه و مقام آيت‌الله آملي در جمهوري اسلامي بهتر اين بود که هرگونه انتقادي از شوراي نگهبان دستمايه رسانه‌هاي اپوزيسيون نمي‌شد و به بيرون از صحن شورا انتقال نمي‌يافت و مي‌توانست در گفت‌وگوهاي درون شورايي موردتوجه قرار گيرد. ترديدي نيست که فصل الخطاب در نظام قانون است و هرگونه انتقاد و گفت‌وگويي درنهايت بايد براساس قانون به جمع‌بندي و نتيجه نهايي برسد. سلوک و رويه رهبري هم غير از اين نبوده است. ايشان باوجود داشتن چند نکته نسبت به رفتار شوراي نگهبان اما درنهايت قانون را فصل الخطاب دانستند. متاسفانه اما گفته‌هاي علني آقاي آملي از اتفاقات شوراي نگهبان به‌گونه‌اي بود که عملا استعفاي آقاي آملي از اين شورا پيش‌بيني مي‌شد و با اصرار ايشان به وقوع هم پيوست. يک استعفاي اشتباه که راه را براي مخالفان باز مي‌کند تا با تفسيرهاي خود ميان آيت‌الله و نظام اسلامي فاصله بيندازند. البته ناگفته نماند که امضا نکردن اعتبارنامه آقاي رئيسي هم خود بخشي از اين روند اشتباه بود که با استعفا ادامه يافت.


در اين ميان آنچه مهم است بستن راه شکاف ميان ايشان و نظام از جانب آيت‌الله و چهره‌هاي صاحب‌نفوذ کشور است. استعفاي ايشان از شوراي نگهبان نبايد به شکاف ميان ايشان و نظام بينجامد چراکه سرمايه‌اي مانند آيت‌الله آملي را حتي به‌واسطه اشتباه خود ايشان نبايد به‌راحتي از دست داد. استعفاي ايشان از شوراي نگهبان نبايد آغاز و ادامه روندي باشد که از چند سال گذشته شروع شده بلکه بايد تبديل به نقطه پاياني اين شکاف شود. همه دلسوزان انقلاب بايد نسبت به آينده نگران باشند و با گفت‌وگو و آرام کردن فضا تلاش کنند که اين شکاف ايجاد شده نه‌تنها افزايش نيابد بلکه کاهش هم يابد تا هم به‌واسطه وزن علمي آيت‌الله اين سرمايه در خدمت رونق حوزه‌هاي علميه قرار گيرد و هم ايشان در فضايي متفاوت ازآنچه گذشته همچنان در کنار رهبري و انقلاب بمانند. نه سياسيون و نه خود آيت‌الله فراموش نکنند که جايگاه ايشان متفاوت از ديگران است و بايد اين جايگاه حفظ شود.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 15 شهريور 1400
.

سامانه پیامک ویژه مدارس شیراز

7 شهریور 1400 783  0  0

اگر به گذشته خود نگاه بیندازیم و به زمانی که به مدرسه می رفتیم فکر کنیم  ، می توانیم به طور کامل تغییراتی را که در طول سالیان نه چندان زیاد اتفاق افتاده است را لمس کنیم.  پیشرفت تکنولوژی باعث راحتی بسیاری از کارها شده برای مثال در زمانی که ما به مدرسه می رفتیم مدیران مدرسه برای ارتباط با اولیا حتما نیاز به تلفن داشتن که باز این تلفن هم در زمان خود پیشرفتی نسبت به قبل محسوب می‌شد . اما در زمان حال کسانی که به عنوان مدیر یا ناظم مدرسه هستند می دانند که استفاده از پنل اس ام اس راحت ترین و پرکاربردترین وسیله برای ارتباط بین مدرسه و والدین محسوب می‌شود .  ما در مقاله سامانه پیامک ویژه مدارس که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز ثبت شده است به این موضوع پرداخته ایم که پنل پیامک چه ویژگی‌هایی برای مدارس دارد . لذا در این مقاله می‌خواهیم به مدارسی که در شیراز هستند این امکان را بدهیم که از پنل پیامک استفاده کند و به آنها این اطمینان خاطر را بدهیم که با استفاده از پنل اس ام اس راه خود را بسیار سهل و آسان می کند  . پس در هر مقطعی که هستید و در مدارس فعالیت می کنید تا پایان این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید .

 

 

 

کاربرد سامانه پیامک شیراز برای مدارس : 

خیلی از مدارس با استفاده از سامانه پیامک و ارسال پیامک از طریق پنل پیامک توانستند  برای خود دانش آموزان بیشتری را جذب کند و در کنار آن از کمترین هزینه برای تبلیغات خود استفاده کردند و در واقع با یک تیر  که همان ارسال پیامک از طریق پنل پیامک است توانسته است سه نشان بزنند .

 

- جذب مشتری بیشتر ( که میتواند با ارسال انبوه پیامک به محله یا ارسال پیامک بر اساس کد پستی یا ارسال پیامک منطقه ای یا ارسال پیامک انبوه از روی نقشه باشد ) 

 

- ارتباط راحت تر با والدین

 

- ارتباط راحت تر با همکاران و معلمان

 

اما بیشترین کاربرد ارسال پیامک از طریق پنل پیامک ویژه مدارس مربوط به ارتباط با والدین می شود که در زیر به بررسی آن می پردازیم. 

 

 

1- امکان اطلاع رسانی های مهم به اولیا دانش آموزان : 


بعضی مواقع این اتفاق پیش می آید که مدرسه تعطیل می شود مانند این که شرایط جوی مناسب نباشد یا معلم نتواند به مدرسه بیاید و یا به هر دلیل دیگری تغییراتی در برنامه درسی پیش بیاید که مدرسه بسته باشد . در این مواقع اگر آن مدرسه از نمایندگی پیامک ،  پنل پیامک تهیه کرده باشد خیلی راحت می‌تواند به  تمامی والدین اطلاع‌رسانی را انجام دهد بدون آنکه استرس این موضوع را داشته باشد که با تماس تلفنی شاید نتواند این خبر را به همه برساند اما با ارسال پیامک به همراه همیشگی هر فردی که همان گوشی موبایل است اطلاع رسانی را انجام می‌دهد . 

 

 

2-  قابلیت‌های نظرسنجی : 

شاید پیش بیاید  که خیلی از والدین از تدریس معلم و شیوه مدیریت ناراضی باشند اما نتواند این موضوع مستقیما بازگو کنند یا اینکه مدرسه بخواهد برای استخدام معلم نظر دانش آموزان سال قبل را داشته باشد و بعد نسبت به استخدام معلم اقدام کند در اینجا اگر مدارس از پنل پیامک استفاده کنند می توانند یک نظر سنجی پیامکی از دانش آموزان و والدین داشته باشند و کار خود را راحت تر کند. 

 

 

۳- ارسال نمرات و غیبت ها و وضعیت کلی دانش آموزان :

خیلی از دانش آموزان هستند که به دلیل داشتن شیطنت‌های زیاد از وضعیت خود در مدرسه به والدین خود اطلاعی نمیدهند اما مدرسه به عنوان یک مسئول این وظیفه را دارد که از وضعیت دانش‌آموزان و غیبت آنها به اولیا خبر دهد که باز هم اگر از پنل پیامک و ارسال اس ام اس استفاده کنند می‌توانند این مورد را نیز خیلی راحت و بدون هیچ دردسری انجام دهند. 

 

 

4- اطلاع رسانی برای پرداخت شهریه یا کلاسهای فوق العاده :

یکی دیگر از مواردی که به راحتی می توان با ارسال پیامک از طریق پنل پیامک رفع رجوع کرد شهریه می باشد که می توانید با ارسال پیامک ، والدین را از مهلت پرداخت شهریه و باقیمانده شهریه و هزینه سرویس و غیر مطلع کنید. 

 

 

 

ویژگی های منحصر به فرد برای مدارس شیراز: 

پیام کوتاه شیراز یک فرصت ویژه و استثنائی برای مدارس شیراز درنظر گرفته که در زیربه آنها اشاره می‌کنیم :

 

1- پایین ترین تعرفه پیامک در شیراز

2-ارسال پیامک به شماره های مسدود و و عبور از بلک لیست با استفاده از خطوط خدماتی

3-امکان استفاده از اپراتور ۹۰۰۰ با کمترین تعرفه ویژه مدارس شیراز

4-پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق تماس تلفنی و سایت سامانه پیام کوتاه

5-محیط کاربری آسان برای استفاده از پنل پیامک

6-مشاوره برای نگارش متن پیامک و زمان ارسال پیامک

7- دریافت شارژ هدیه

 

اگر شما هم مدرسه دارید و یا در مدرسه مشغول به فعالیت هستید می توانید با خرید پنل پیامک از نمایندگی سامانه پیامک این  شرایط ویژه را برای خود و همکارانتان ایجاد کنید و از آشفتگی های خود در جهت اطلاع رسانی ها کاهش دهید. 

 


جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : smsreson
ت : دو شنبه 15 شهريور 1400
.

آشنایی با تبلیغات اینترنتی با پیام رسون

30 مرداد 1400 538  0  0

از همان زمانی که اینترنت پا به عرصه وجود گذاشت رفته رفته محبوبیت بیشتری پیدا کرد و به تدریج تمامی ابعاد زندگی ما را تحت تأثیر خودش قرار داد؛ از تغییر در نشریات ما از چاپی به مجازی گرفته تا نحوه خرید ما از خرید حضوری به سفارش آنلاین؛ و لذا اگر بگوییم که اینترنت نحوه زندگی ما انسان‌ها را به کلی متحول کرده سخن گزافی نگفته‌ایم. یکی از عرصه‌هایی که قدرت این ابزار فراگیر در آن اثبات شده، مبحث تبلیغات است که در این مقاله می‌خواهیم با تبلیغات اینترنتی بیشتر آشنا شویم پس تا پایان این مقاله با پیام رسون همراه باشید. 

 


تبلیغات اینترنتی چیست؟
همان‌طور که از عنوان این نوع از تبلیغات بر می‌آید، تبلیغات اینترنتی یکی از روش‌های بازاریابی  است که پیام‌های مورد نظر را از طریق اینترنت به دست مخاطب می‌رساند. در این روش با استفاده از شیوه‌ها و استراتژی‌های هدفمند، انواع مختلفی از اقلام تبلیغاتی گرافیکی یا متنی را بر روی قسمت‌های مختلف اینترنت قرار می‌دهیم تا در اختیار مخاطب هدف قرار بگیرد.

 

تاریخچه تبلیغات اینترنتی : 
تبلیغات اینترنتی برای اولین بار در سال 1994 و به صورت تبلیغات بنری در سایت Wired.com انجام شد. تبلیغات اینترنتی، در مدت زمان کوتاهی مورد توجه بسیاری از بازاریابان قرار گرفت. در سال 1995 تبلیغات اینترنتی به صورت هدفمند انجام شد و تبلیغات اینترنتی، متناسب با محتوای وبسایت ها و علایق مخاطبان، به آنها نمایش داده می شد. در سال 1996، اولین ابزارهای اندازه‌گیری کیفیت کمپین های تبلیغاتی اینترنتی  رونمایی شدند و بازاریابان به کمک این ابزارها برای اولین بار توانستند تبلیغات اینترنتی خود را دنبال کنند و آنها را مورد ارزیابی قرار دهند.

 

 


تبلیغات سنتی چیست ؟
قبل از ورود تبلیغات اینترنتی به استراتژی بازاریابی برندها، بازاریابان تنها از تبلیغات سنتی  یعنی همان تبلیغ در تلویزیون، بیلبوردها، روزنامه ها و … استفاده می کردند. اما امروزه علاوه بر تبلیغات سنتی، انواع مختلف تبلیغات آنلاین مانند تبلیغات بنری  ، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات ایمیلی تبلیغات پیامکی  و … نیز وجود دارد و این تنوع در تبلیغات، کار بازاریابان را کمی سخت تر و رقابتی تر از قبل کرده است.


مزایای تبلیغ اینترنتی : 


دسترسی به مخاطبین بیشتر: 
از آنجا که افراد معمولا در هر مکانی که باشند به دستگاه هایی مانند موبایل، تبلت و دسکتاپ دسترسی دارند، با بازاریابی به کمک این دستگاه ها مانند ارسال پیامک می توانید به تعداد زیادی مخاطب و در مکان های مختلف دسترسی پیدا کنید. حال آنکه در تبلیغات سنتی، مثلا تبلیغ در بیلبورد، تنها افرادی که از مکان نصب بیلبورد عبور می کنند، مخاطب شما خواهند بود.

 

توجه بیشتر کاربران در فضای آنلاین: 
امروزه، درصد زیادی از افراد، بیشتر وقت خود را در تبلت و یا موبایل می گذرانند و این امر باعث می شود که توجه آنها به تبلیغاتی که در این دستگاه ها انجام می شود، بیشتر شود. براساس تحقیقات گوگل ، میزان توجهی که به تبلیغات موبایلی در محیط یوتیوب می شود، بیشتر از تبلیغات پخش شده در تلویزیون است.

 

تعامل مستقیم با مخاطبان: 
شما در تبلیغات اینترنتی می توانید به طور مستقیم با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و آنها را به دیدن یک صفحه ی خاص، مطالعه نکاتی در مورد محصولات خود و … تشویق کنید یا اینکه از آنها نیز بخواهید تا نظرات خود را در مورد برند شما مطرح کنند. که یکی از راحتترین تبلیغات که تمامی این موارد را دارد ارسال پیامک توسط پنل پیامک است که می‌توانید هم به صورت آفلاین هم آنلاین این خدمات را انجام دهید .

 

تبلیغات هدفمند:
هوشمند شدن تکنولوژی در صنعت تبلیغات آنلاین نیز تاثیر گذاشته است و بسیاری از شبکه های تبلیغاتی آنلاین با استفاده از روش های مبتنی بر هوش مصنوعی، رفتار مخاطبان تبلیغات را شناسایی کرده و تبلیغات را در بهترین زمان و در بهترین مکان، به مخاطبان نمایش می دهند تا تبلیغات، تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. از این رو، مخاطبان تبلیغات با احتمال بیشتری به مشتریان واقعی و و فادار تبدیل خواهند شد.

 

قابلیت پیگیری کاربران:
شما به کمک ابزارهای آنالیتیکس و اتریبیوشن می توانید عملکرد هر کدام از کمپین های تبلیغات آنلاین خود را دنبال کنید و مورد ارزیابی قرار دهید. شما در تبلیغات اینترنتی می توانید دریابید که عملکرد هر کدام از کمپین هایتان تا چه حد خوب بوده است و اگر مشکلی در یکی از کمپین هایتان وجود دارد، آن را برطرف کنید. این امکان در تبلیغات سنتی وجود ندارد و شما در تبلیغات سنتی نمی توانید بفهمید که هر کدام از آنها تا چه حد خوب عمل کرده است و تا چه حد توانسته برای شما مشتری واقعی ایجاد کند. در حالی که در تبلیغات اینترنتی با تعریف چندین معیار عملکرد کلیدی  برای هر کدام از کمپین هایتان میتوانید دریابید که کدام یک بهتر عمل کرده و شما را به اهداف تبلیغاتی خود رسانده است.

 

هزینه مناسب: 
در نهایت باید به قیمت مناسب تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی اشاره کنیم. شما با اختصاص بودجه کمتری به تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی می توانید به تعداد مشابهی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید .

 

 


نمایندگی سامانه پیامک
یک نمونه از این تبلیغات اینترنتی همان ارسال پیامک است که توسط پنل پیامک می‌توانید انجام دهید. 
سامانه های پیامک با دانش بر اینکه شما با استفاده از موبایل یا تبلت تان که همیشه همراه شماست این امکان را می‌دهند که حتی زمانی که مخاطب هدف  آفلاین است باز هم شما به تبلیغات خود ادامه دهید و محدودیتی برای ارسال پیامک وجود نداشته باشد .
شما میتوانید با مراجعه به سایت سامانه پیامک شیراز پنل پیامک خود را سفارش دهید و از همین حالا شروع به تبلیغات پیامکی کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 3 شهريور 1400
.

رابرت مالی، نماینده آمریکا در امور ایران روز چهارشنبه در گفت‌وگویی با رادیو فردا در پاسخ به این سوال که "شما از کجا اطمینان دارید که توافق به نتیجه می‌رسد" گفت: ما نمی‌دانیم. ما نمی‌دانیم که در صورت بازگشت آمریکا به برجام، قصد ایران همچنان بازگشت به پایبندی به برجام است یا نه. ما می‌گوییم که اگر قصد ایران احیای برجام باشد، قصد ما نیز همان است و ما باید بتوانیم بر سر آن مذاکره کنیم و به بازگشت دوجانبه به توافف هسته‌ای دست یابیم. ما از تحریم‌های خود که در مغایرت با برجام است بازخواهیم گشت و ایران نیز از گام‌ها و اقدام‌های مغایر خود با برجام بازخواهد گشت. 

وی ادامه داد: احیای برجام ممکن است. ما می‌خواهیم به توافق دست یابیم‌. به محض اینکه ایران برای به نتیجه رساندن مذاکرات به وین بازگردد، ما نیز آماده بازگشتن خواهیم بود. ما تا زمانی که موضع ایران را نشنویم، از پاسخ آن‌ها مطلع نخواهیم شد.

نماینده آمریکا در جواب این سوال که آیا تاکنون پاسخی از دولت جدید ایران دریافت نکرده‌اند، بیان کرد: اول باید تصریح کنم که ما به طور مستقیم با ایران در ارتباط نیستیم چراکه دولت ایران مستقیما با ما صحبت نمی‌کند. آن‌ها از طریقه واسطه‌ها همچون چین، روسیه و اروپا با ما در ارتباط هستند. ما شنیده‌ایم که آن‌ها در یک بازه زمانی برای بازگشت به وین آماده خواهند بود اما ما نمی‌دانیم که ان بازه زمانی کی است. ما در دور ششم مذاکرات به پیشرفت‌های بزرگی دست یافتیم اما تمام اختلافات برطرف نشد. اگر ایران با موضع تندرویانه‌تری بازگردد حل این اختلافات سخت‌تر خواهد شد.

وی افزود: ما امیدواریم که آن‌ها با موضع واقع‌گرایانه‌ای به مذاکرات بازگردد. ما حاضریم که سازش کنیم و امیدواریم که آن‌ها نیز همین کار را انجام دهند.

رابرت مالی در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به اینکه "چگونه پس از حصول پیشرفت‌های بزرگ، همچنان اختلافات بزرگی نیز وجود دارد؟" اظهار کرد: پیشرفت و اختلافات بزرگ می‌توانند در کنار هم وجود داشته باشند. ما در دقیقا این نقطه هستیم. ما به پیشرفت‌هایی تا زمان پایان مذاکرات در ماه ژوئن دست یافتیم‌. اختلافات بزرگی نیز باقی بود. ما سعی داریم بازگردیم و این اختلافات را حل کنیم. دولت پیشین ما با کمپین فشار حداکثری اشتباه محاسباتی کرد. آن‌ها امیدوار بودند که ایران تسلیم شود و تن به خواسته‌های آمریکا دهد. این یک اشتباه محاسباتی بود و رئیس‌جمهور بایدن به روی کار آمد تا ورق را بازگرداند. ما می‌ترسیم که ایران اشتباه محساباتی دولت قبلی خود را تکرار کند و باور کند با گسترش برنامه هسته‌ای و افزایش فعالیت‌های خود می‌تواند کاری کند که آمریکا امتیازاتی ورای امتیازات بازگشت به برجام‌شان اهدا کند. این اتفاق نیز رخ نخواهد داد.

این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در بخش دیگری از این گفت‌وگو عنوان کرد: هدف ما بازگشت به برجام و بعد پاره کردن آن نیست‌. هدف ما حفظ و نگهداری از آن است. ایران می‌گوید که از ما ضمانت می‌خواهد. چیزی تحت عنوان ضمانت در کار نیست‌. وقتی در سال ۲۰۱۵ در خصوص توافق مذاکره می‌کردیم، من آنجا بودم. این مسئله محور گفت‌وگوهای طولانی میان دو تیم بود و نتیجه این شد که این مسئله باید یه تفاهم سیاسی متقابل میان اعضای ۱+۵ و ایران باشد. اگر یک طرف توافق را نقض می‌کرد، طرف دیگر نیز باید با نقض توافق و انجام همان کار پاسخ می‌داد. این اتفاق نیز افتاد و حالا سعی داریم که توافق را احیا کنیم‌. حالا اگر ایران توافقی دیگر می‌خواهد که در آن ضمانتی وجود داشته باشد، ما می‌توانیم بر سرش به مذاکره کنیم اما آن توافق دیگر برجام نخواهد بود. اگر ایران چیز بیشتری بخواهد، آمریکا نیز خواهان چیزهای بیشتری می‌شود.

مالی ادامه داد: هدف ما بازگشت به برجام است. ما و وزیر خارجه آنتونی بلینکن بارها تاکید کرده‌ایم که زمانی می‌رسد که پیشرفت هسته‌ای ایران آنقدر زیاد خواهد بود که دیگر نمی‌توانیم ساعت را به عقب بازگردانده و به برجام بازگردیم. امیدواریم که به آن ‌نقطه نرسیم اما اگر رسیدیم آنوقت باید درباره یک توافق دیگر مذاکره کنیم و همگی می‌دانیم که اینکار جقدر سخت است. اگر ایران به زودی به میز مذاکره بازگردد و آماده باشد که پایبندی به برجام را از بگیرد، ما نیز آماده خواهیم بود اما نمی‌توانیم برای مدت نامحدود صبر کنیم‌. این یک تهدید نیست بلکه داریم واقعیت را بیان می‌کنیم. اگر هدف ایران بازگشت به برجام باشد، ما نیز باید بتوانیم که به توافق بازگردیم اما پیشرفت ایران در حدی باشد که چنین چیزی ممکن نباشد، آنوقت باید درخصوص قرارداد جدیدی صحبت کنیم.

این مقام آمریکایی در خصوص تبادل زندانیان گفت: من ‌نمی‌خواهم چیزی بگویم که احتمال آزادی فوری شهروندان آمریکایی که در این حبس شده‌اند را به خطر بیاندازد. هیچ توافقی در این زمینه نهایی نشده بود اما پیشرفت‌هایی حاصل شده است‌. ما امیدواریم که توافق‌ها نهایی شود. ما آماده‌ایم و این را نیز به ایران اعلام کرده‌ایم که آماده بازگشت به میز مذاکره هستیم.

رابرت مالی در پاسخ به این سوال که "آیا مسئله افعانستان می‌توانست در مذاکرات وین با ایران مطرح شود؟" گفت: گفت‌وگوهای وین کاملا واضح و محور آن مشخص شده است‌. محور این گفت‌وگوها نیز بازگشت به برجام است‌. نمی‌خواهم درخصوص فرمت‌های دیگر گمانه‌زنی کنم اما محور گفت‌وگوهای وین برجام است. ما گفته‌ایم که ایران که می‌خواهیم از این مذاکرات به عنوان سکویی برای مسائل دیگر استفاده کنیم اما وین مختص برجام است و امیدواریم که زودتر به نتیجه برسیم.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 3 شهريور 1400
.

 احمد مسعود فرزند رهبر فقید افغانستان احمد شاه مسعود به طالبان نسبت به ورود به ولایت پنجشیر هشدار داد و گفت از حمایت نیروهای دولت سابق و اهالی پنجشیر برخوردار است.

به گزارش النشره، احمد مسعود در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: ما تعدادی از نیروهای دولتی و نیز هزاران تن از اهالی ولایت پنجشیر و نیروهایی از تخار، قندوز و کابل را داریم، این نیروها از نژادهای مختلف هستند و طالبان در صورتی که رویکرد کنونی را ادامه دهند خیلی دوام نخواهند آورد.
او اشاره کرد: اگر طالبان حمله به پنجشیر را متوقف کند راهی بهتر را برای آینده خواهیم یافت. اگر وارد پنجشیر شوند مبارزه خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم مقاومت را گسترش دهیم.
احمد مسعود ادامه داد: ما آخرین خطوط دفاع از افغانستان هستیم و می‌خواهیم این جنگ را پایان دهیم و مذاکره کنیم. اما طالبان به میانجی‌گری گوش نمی‌کند.
احمد مسعود درباره راه حل سیاسی بحران این کشور بر آمادگی خود برای مذاکره برای حل معضل تاکید کرد و گفت: هیچ‌کس با ایده مذاکره در پنجشیر مخالف نیست. ما مشکلی با حضور طالبان در دولت یا دولت فراگیر نداریم.
مسعود درباره تماس با روس‌ها و گروه‌های بین‌المللی گفت، از این کشورها می‌خواهیم در افغانستان برای ماموریت مبارزه با مهاجرت و تهدید تروریستی مداخله کنند. ما خواهان فشار سیاسی و کمک‌های انسانی هستیم تا طالبان درک کنند، رویکرد ما این است که باید دولت فراگیر تشکیل شود.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 31 مرداد 1400
.

پنل پیامک ویژه تعمیر گاه ماشین

28 مرداد 1400 440  0  0

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه شیراز ویژه تعمیرگاه خودرو و همچنین پنل پیامک برای تعمیرگاه خودرو  و ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به تعمیرگاه خودرو و مکانیکی صحبت کنیم تا پایان اين مقاله با پیام رسون همراه باشید.

 

 


پنل پیامک ویژه تعمیرگاه خودرو: 
اگر که شما هم یک تعمیرگاه خودرو داشته باشید، احتمالا مثل سایرین تصور می‌کنید که راه‌های زیادی برای تبلیغ خدمات خود پیش رو ندارید و باید صبر کنید تا نام شما دهان به دهان پخش شود. اما در حقیقت فرصت‌های بسیاری وجود دارد تا اسم و رسمی برای خود پیدا کنید و مشتریان بیشتری داشته باشید. بدین منظور می‌توانید از رسانه‌‌های مختلفی، از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا ارسال پیامک‌ تبلیغاتی، کمک بگیرید.
بازاریابی پیامکی یکی از جدیدترین روش‌های بازاریابی است که در دسترس تجارت‌های مختلف قرار گرفته و بدون شک یک روش ثمربخش برای تبلیغ تمامی آنها، از جمله یک تعمیرگاه خودرو، می‌باشد. در ادامه، نگاهی به امکاناتی که یک گاراژ می‌تواند از پنل پیامک تعمیرگاه خودرو برای تبلیغات و ارائه خدمات خود استفاده نماید می‌پردازیم. 

 

 

 

کاربردهای سامانه های پیامکی برای تعمیرگاه خودرو :

۱- معرفی خدمات جدید تعمیرگاه خودرو
۲- اعلام زمان تکمیل تعمیرات و تحویل خودرو
۳- اطلاع رسانی تاخیر در تحویل خودرو به مشتری
۴- معرفی شعبه جدید به مشتریان با پنل پیامک 
۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان با پنل پیامک
۶- ارسال پیامک برای مدت زمانی که کار آنها طول میکشد
۷- ارسال پیامک در هنگام ثبت سفارش یا درخواست تعمیر ماشین
۸- ارسال پیامک شرح جزیی از سرویس ها و قیمت های خود به مشتریان
۹- ارسال پیامک بنا به مناسبت های خاص
۱۰- ارسال پیامک اطلاعات مربوط به گاراژ یا دیگر جزییات تعمیرگاه تان
۱۱- برگزاری مسابقه و قرعه کشی با پنل پیامک در تعمیرگاه خودرو
۱۲- ماژول پاسخ زماندار برای قرار ملاقات و یادآوری سرویس ها
۱۳- دریافت نظرات مشتریان از خدمات تعمیر خودرو
۱۴- ارسال اخبار و رویدادها به مشتریان
۱۵- ارسال پیامک پیشنهادات ویژه به مشتریان
۱۶- راه اندازی کلوپ پیامکی با پنل پیامکی تعمیرگاه خودرو
۱۷- امکان استفاده از ماژول پاسخگوی خودکار پیامکی
۱۸- ارسال پیامک کوپن تخفیف به مشتریان
۱۹- اطلاع رسانی خبر های لحظه آخری
۲۰- اطلاع رسانی تخفیف ها به مناسبت ایام خاص
۲۱- کنترل پرداخت ها با پنل اس ام اس
۲۲- ارتباط قدم به قدم با مشتریان


ذخیره شماره مشتری : 

شما برای جذب مشتری بیشتر می‌توانید با استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل ، می توانید شماره موبایل مشتریان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .
علاوه بر آن می‌توانید با خرید اپراتور ۹۰۰۰ از سامانه پیامک برای مشتریان خود ارسال پیامک هم به صورت متنی داشته باشید هم صوتی و برای عبور از بلک لیست نیازی ندارید که خطوط خود را خدماتی کنید. 

 

 


نمایندگی سامانه پیامک شیراز : 
استفاده از پنل پیامک تعمیرگاه خودرو برای کسب‌ و کارهای تعمیرگاه خودرو و مکانیک ها تاثیر فوق‌ العاده‌ای دارد. چرا که در این حرفه ها بیشترین چیزی که برای مشتری اهمیت دارد، منظم بودن و آگاه بودن صاحب کار  از وضعیت است. با خرید پنل اس ام اس از سامانه پیامک  به تمام بخش‌ها نظم دهید و مشتری را از تماس‌های مکرر راحت کنید. همین کار به ظاهر پیش‌ پا افتاده زمین تا آسمان شما را در بازار رقابت جا به‌ جا می‌کند.

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 31 مرداد 1400
.

پنل پیامک ویژه تمامی مشاغل

24 مرداد 1400 291  0  0

تا حالا به این فکر کرده اید که پنل پیامک برای چه مشاغلی مناسب است و کدام یک از مشاغل بیشتر می‌توانند از طریق پنل پیامک جذب درآمد داشته باشند؟ اگر می خواهید به جواب این سوال برسید تا پایان این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید.

 

 

 

پنل پیامک برای چه شغلی مناسب است ؟: 

همه ما با هرنمونه هنر و شغلی که داشته باشیم حتما مخاطب علاقه‌مند و نیازمند به آن هنر و شغل را خواهیم داشت . برای مثال اگر کسی در نواختن ساز مهارت داشته باشد و آموزش دیده باشد حتما مخاطب خود را دارد و  هستند کسانی که به نواختن ساز علاقمند باشند و برای یاد گرفتن نیاز به افرادی دارند که ساز مورد نظر آنها را بلد باشد .  پس شما برای اینکه بتوانید از راه هنر تان که نواختن ساز است  کسب درآمد داشته باشید حتماً باید بین مردم شناخته شوید .  اصلی‌ترین موضوع همین معروف شدن است  و اینکه مخاطبین هدف  شما را بشناسند و از مهارت شما در نواختن ساز مطلع شوند .

در این مرحله باید به فکر تبلیغات باشید که ما در این مقاله به شما بهترین روش تبلیغ یعنی ارسال پیامک را پیشنهاد می کنیم . ارسال پیامک از طریق پنل پیامک یکی از ساده ترین روش ها برای تبلیغ کسب و کار است و در عین سادگی پربازده نیز می باشد چرا که شما به هر شخص پیامک ارسال می کنید و از هنر و کارتان برای آنها به صورت مختصر توضیح می دهید . این گونه اگر فرد مورد نظر به نواختن ساز علاقه مند باشد حتما با شما تماس می گیرد و از جزئیات کار شما مطلع می شود . 

این یک مثال ساده در رابطه با یک شغل بود که با استفاده از پنل پیامک و ارسال پیامک می توانید هم هنر خود را معرفی کنید و هم از آن کسب درآمد داشته باشید . 

 

 

 

پیام رسون و پنل پیامک: 

در سایت سامانه پیامک شیراز مقاله هایی به ثبت  رسیده که در آن از مزایای پنل پیامک ویژه مشاغل مختلف از جمله هتل ها و یا برگزار کنندگان جشن ها یا فروشندگان گل و گیاه  و غیره نوشته شده است . در یک کلام بهتر است این را بگویم که استفاده از پنل پیامک و ارسال پیامک برای تمامی شغل ها مناسب است چرا که شما با کمترین هزینه بهترین نوع تبلیغ و پربازده ترین نوع تبلیغ را برای هنر و کسب و کار خود انتخاب کرده اید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 26 مرداد 1400
.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشستی که با حضور وزیر پیشنهادی نفت و جمعی از کارشناسان حوزه انرژی برگزار شد، گفت: لازمه تحقق پیشرفت و جهش کشور، کمک همه‌جانبه به دولت در اهداف ملی است.

نشست مشترک کارگروه نفت و گاز دولت سایه با حضور جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت و جمعی از کارشناسان حوزه انرژی در دفتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

جلیلی در ابتدای این نشست اظهار داشت: ادعای جریان انقلاب به ویژه در ایام انتخابات این بود که وضعیت فعلی با وضعیت مطلوب فاصله دارد و نباید بهانه‌ها مانع رسیدن به وضع مطلوب باشد.

وی در این راستا افزود: بنابراین باید از فرصت اعتماد مردم به این جریان استفاده نمود تا کاستی‌هایی که در هشت ساله گذشته رقم خورده است، با اقداماتی درست و حساب شده جبران گردد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جلسه با بیان اینکه هدف از برگزاری نشست مشترک با وزرای پیشنهادی، ارائه مشورت به منظور تایید، تصحیح یا تکمیل برنامه‌های ایشان است، گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در پیام تنفیذ حکم ریاست جمهوری مبنی بر آنکه امروز کشور آماده‌ی حرکت جهشی در همه‌ی عرصه‌هاست، همه‌ی نیروهای جریان انقلابی باید کمک کنند تا این هدف با موفقیت شکل بگیرد و انتظارات را برآورده کند.

وی با بیان اینکه لازمه تحقق پیشرفت و جهش، کمک همه‌جانبه به دولت در اهداف ملی است، تصریح کرد: کمک کارشناسان به مسئولان دولت جدید، نه تنها پسینی بلکه می‌تواند پیشینی باشد؛ کارشناسان و دلسوزان باید وزرای پیشنهادی را یاری بدهند تا برنامه‌ی آنها جامع و دقیق باشد و نه تنها مشکلات را برطرف کند بلکه کشور را نیز جهش دهد.

جلیلی در ادامه با بیان اینکه برنامه وزارت‌خانه‌ها تابعی از اهداف کلی دولت باید باشد، تاکید کرد: برخی از موضوعات کلان نظیر «ایجاد اشتغال»، «ارزآوری» و «بی‌اثر کردن تحریم» از جمله برنامه‌هایی است که فراتر از وزارت‌خانه‌ها و به عنوان «برنامه دولت» تلقی می‌شود؛ بنابراین می‌بایست ماموریت‌های متناسب با این برنامه‌ها در برنامه‌ی وزارت‌خانه‌های مربوطه تعریف شده باشد.

وی افزود: برای مثال در دوره‌های گذشته، بیشترین بار ماموریت ارزآوری به دوش وزارت نفت بوده است؛ در حالیکه همه‌ی وزارت‌خانه و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه دارای وظیفه و ماموریت هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: از آنجا که وزارت نفت متولی یکی از مهمترین مزیت‌های نسبی کشور است، هرچه مدیریت توانمند و کارآمدتر باشد، می‌تواند از فرصت‌ منابع نفت و گاز و نیروی انسانی ماهر کشور به بهترین نحو استفاده کند.

جلیلی در ادامه با اشاره به تصویب قانون توسعه پتروپالایشگاه‌ها در مجلس دهم و تدوین آیین‌نامه‌ی اجرایی آن در دولت گذشته، تاکید کرد: یکی دیگر از جنبه‌های مهم در ماموریت‌های وزارت‌خانه‌ها، استفاده از ظرفیت مشارکت مردم است که وزارت نفت به ویژه در حوزه توسعه پتروپالایشگاه‌ها با تامین مالی از طریق جذب سرمایه‌های مردمی، می‌تواند این ظرفیت را فعال کند و به بازار سرمایه نیز عمق ببخشد.

وی در این راستا تصریح کرد: طرح پیشنهادی دولت سایه در زمینه سپردن مدیریت مصرف انرژی به خود مردم (طرح وان) که مورد توجه رئیس جمهور محترم نیز قرار گرفت نیز در راستای مشارکت مردم در ماموریت‌های و برنامه‌های وزارت نفت است.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: همکاری میان وزارت‌خانه‌های نفت و نیرو از جمله در حوزه افزایش نیروگاه‌های تجدیدپذیر، سیکل ترکیبی و توزیع کنتورهای هوشمند می‌تواند موجب بهینه شدن مصرف انرژی در کشور شود و این هماهنگی باید به عنوان ماموریت در هر دو وزارت‌خانه، جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

گفتنی است، گزارشی درخصوص راهکارهای افزایش درآمد صادراتی وزارت نفت، کاهش خام فروشی، افزایش زنجیره ارزش، تامین انرژی به ویژه برای صنایع و وزارت نیرو و همچنین توسعه میادین مشترک به عنوان اولویت‌های اصلی دولت در صنعت نفت از سوی کارگروه نفت و گاز دولت سایه در این نشست ارائه شد.



:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 26 مرداد 1400
.

با پیام رسون در خانه بمانید

23 مرداد 1400 1  0  0

ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده که در تاریخ های مشخص در خانه هایتان بمایند و قرنطینه شوید .

این خبر امروز در تمامی رسانه ها و اخبارها به طور رسمی اعلام شده است .

 

 

 

یک پیشنهاد ویژه تا دوره قرنطینه برایتان آسان و پول ساز سپری شود .
در دوران قرنطینه بهترین فرصت است که کسب و کارتان را به مردم معرفی کنید چراکه مردم در روزهای تعطیل بیشتر وقت خود را با گوشی همراه سپری می‌کنند پس اگر می‌خواهید کسب و کارتان را به مردم معرفی کنید با خرید پنل پیامک از نمایندگی پیامک شیراز شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید و خود را در اوقات فراغت مردم سهیم کنید تا  بیشتر با کسب و کار شما آشنا شوند و پس از پایان دوره قرنطینه به شما مراجعه کنند و مشتری وفادار شما شوند .

 

 

 

شما میتوانید با خرید پنل پیامک از سامانه پیامک شیراز به صورت های مختلف ارسال پیامک داشته باشید از جمله

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

ارسال انبوه  پیامک به محله

ارسال پیامک منطقه ای

ارسال پیامک از روی نقشه 

همچنین می‌توانید با خرید اپراتور ۹۰۰۰ که در حال حاضر در تخفیف ماه محرم قرار دارد ،مشتری های بیشتری را جذب کنید چراکه اپراتور ۹۰۰۰ هم به صورت صوتی ارسال پیامک داشته هم به صورت متنی و برای عبور از بلک لیست نیازی به خدماتی شدن ندارد .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 23 مرداد 1400
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی