.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تهمت، افترا و انقطاع در انتقال کلام و پیام طرف مقابل» این رویکردی است که دیشب سعید جلیلی در برابر مسعود پزشکیان در پیش گرفته بود تا حداقل اگر توان برنده شدن در مناظره‌های رودررو را ندارد، عنوان بازنده را یدک نکشد. رویکردی که برخی مدیران فوتبالی در زمان حضور در برنامه چالشی نود عادل فردوسی‌پور در پیش می‌گرفتند تا وقتی امکان پیروزی بر رقیب را ندارند، حداقل به عنوان بازنده از مناظره خارج نشوند‌! مشاوران جلیلی چون آگاه بودند که از منظر استدلال و محتوا، امکان رویارویی با بیان پزشکیان و گفتمان اصلاحات را ندارند، بنابراین بهتر است در مسیر انتقال گفتمان پزشکیان مانع‌تراشی کنند.

بر این اساس و در شرایطی که بسیاری از کارشناسان در هر دو جناح چپ و راست و حتی چهره‌ای مانند حمید رسایی، پزشکیان را برنده بلامنازع دور نخست مناظره‌ها معرفی کرده بودند، جلیلی در دور دوم مناظره‌ها با تکیه بر ظرفیت‌هایی چون برادرش وحید جلیلی قائم‌مقام سازمان صدا و سیما و سایر نزدیکانش در رسانه ملی با توپ پُر، وارد میدان مناظره‌ها شد. اسم رمز عملیات جلیلی در مناظره دوم اما «انقطاع» بود. هدف این پاتک، جلوگیری از انتقال پیام پزشکیان به مخاطب بود. تاکتیک نخ‌نما شده‌ای که در سال‌های قبل توسط برخی مشاوران به مدیران فوتبالی بدون کارنامه، توصیه می‌شد تا در زمان شرکت در مناظره‌های فوتبالی برنامه ۹۰ با قطع صحبت‌های رقیب، در پایان مناظره، عنوان شکست خورده بر تارک آنها ننشیند. این‌گونه بود که بخش اعظم زمان دور دوم مناظره‌ها به تلاش‌های جلیلی برای قطع پیام و کلام پزشکیان و تلاش پزشکیان برای انتقال پیام و گفتمان خود به مردم اختصاص پیدا کرد.

کنشگری مجری مناظره اما مانند مناظره نخست عجیب و یکسویه بود؛ زمانی که پزشکیان از مجری برنامه می‌خواست به جلیلی تذکر بدهد تا زمان و کلام او را قطع نکند، مجری برنامه رندانه اعلام می‌کرد، به جلیلی تذکار داده است و با نگاهی به پزشکیان و مخاطبان می‌فهماند که بیش از این کاری از دستش بر نمی‌آید‌!

مطابق معمول برخی از موضوعات کلیدی و مهم‌ برای مردم، برای جلیلی و تیمش به اسرار مگو بدل شدند. موضوعاتی چون نحوه عبور از چالش تحریم‌ها و اینکه آیا جلیلی با طرف‌های مقابل مذاکره خواهد کرد یا نه؟ دیدگاه جلیلی درباره طرح صیانت، رویکردهای سلبی درخصوص زنان و... چیست؟ از این ابهامات به‌رغم گذشته هفته‌ها از آغاز رقابت‌های تبلیغاتی، گره‌گشایی نشده است. در یک چنین فضایی بود که دور دوم مناظره‌های انتخاباتی برگزار شد. زمانی که مجری برنامه از نامزدها می‌خواست درباره تحریم‌ها صحبت کنند، جلیلی با فرافکنی سعی می‌کرد صدای خود را بلند کند تا بازنده مناظره‌ها لقب نگیرد.

همان‌طور که در دور نخست مناظره‌ها بسیاری از اظهارات جلیلی با واکنش کارشناسان و مسوولان مانند زنگنه و نوبخت و واعظی روبه‌رو می‌شد، بسیاری از ادعاهای دیشب جلیلی با واکنش کارشناسان مواجه شد. حسین سلاح‌ورزی، رییس سابق اتاق ایران صحبت‌های جلیلی درباره ساخت نیروگاه را تکذیب کرد و با انتشار توییتی نوشت: «سریلانکا بابت احداث سد و نیروگاهی که در سفر مرحوم رییسی رسما افتتاح گردید بالغ بر (450 میلیون دلار اصل + سود وام اعطایی) به ایران بدهکار است.» حسین سلاح‌ورزی، رییس سابق اتاق ایران گفته اگرچه در این دولت مدعی‌اند که هزینه این پروژه سنگین «نقدا» تسویه شده اما دولت سریلانکا چنین نظری ندارد. ‏حقیقت ماجرا چیست؟ ‌الله اعلم!»

رشد در درون قفس ممکن نیست!
پزشکیان در خصوص تحریم‌های اقتصادی به این نکته اشاره کرد: «هیچ دولتی در طول تاریخ در درون قفس به رشد و شکوفایی نرسیده است. مجبوریم برای رشد و شکوفایی اول با کشورهای منطقه تعامل و تبادل کنیم و بعد با کشورهای دیگر. لازمه این کار داشتن گزینه‌های مختلف است و استفاده از کارشناسان و نخبگان و هماهنگی و تعامل و در نتیجه چارچوب‌های قانونی. هیچ‌ وقت قرار نیست تمام تحریم‌ها را لغو کنیم یا نکنیم. این یک گفت‌وگوست؛ بستگی دارد که چه می‌دهیم و چه می‌گیریم. اول موضوع نگاه است؛ آیا می‌خواهیم مشکل‌مان را با دنیا حل کنیم یا خیر؟ معتقدم باید از بن‌بست خارج شویم تا مشکلات کشور را حل کنیم.»

جلیلی: آقای پزشکیان! متاسفم که کشورمان را در قفس می‌دانید!

سعید جلیلی اما در پاسخ به پزشکیان گفت: «آقای پزشکیان! متاسفم که کشورمان را در قفس می‌دانید! یعنی چه که در قفس هستیم؟» پزشکیان یادآور شد: «یعنی با تحریم شما پرواز خواهید کرد؟ قرار بود تورم را تک رقمی کنند، سه سال است دو رقمی است!»

پزشکیان در بخشی از اظهاراتش با اشاره به شاخص‌های اقتصادی کشور گفت: «اینکه چقدر پول کشور را زیاد کردیم (احتمالا منظور پزشکیان نقدینگی است)، این معلوم است؛ می‌توانید از کارشناسان بپرسید و یا از بانک مرکزی بگیرید. واقعیت قضیه این است؛ می‌گویید‌ اله کردیم؛ خب اگر‌ اله کردید، کجاست؟ مگر نمی‌گفتید اشتغال دو برابر می‌شود و سالی یک میلیون مسکن درست می‌کنیم؟ در این سه سال فقط برای ۹۰۰ هزار مسکن، تازه فقط مجوز داده‌اند! قرار بود تورم را تک‌رقمی کنند، سه سال است دو رقمی است!

 


پزشکیان در بخشی از این گفت‌وگو با یادآوری دستاوردهای دولت اصلاحات گفت: «می‌گویند بلدیم و برنامه داریم؛ خب برنامه را می‌دادید آقای رییسی اجرا می‌کرد! چرا ندادید؟ مگر شما با آنها نبودید؟ مردم! واقعا‌ زندگی شما در دوره آقای خاتمی بهتر بود یا الان؟ کل بلد بودن اینها این است که در شورای امنیت رییس بوده و چهار تا کاغذ را بررسی می‌کرده! آدمی که مدیریت نکرده حالا برای کشور می‌گوید برنامه دارم! دیروز از ایشان سوال کردم دولت رییسی برنامه داشت یا نداشت؟ اگر برنامه داشت، این برنامه شما چیست؟ یعنی می‌خواهید از نو ریست کنید؟ از این طرف می‌گوید قانون اجرا نمی‌کنی و از آن طرف می‌گوید من برنامه دارم؛ خب قانون که وجود دارد؛ آن را باید اجرا کنید. شما دولت خاتمی را با وضعیت فعلی مقایسه کنید.

ماجرای 206 و لندکروز
در بخشی از مناظره مجری از سعید جلیلی پرسید که منتقدانش می‌گویند بورس با روی کار آمدن او «ریزش» خواهد کرد که در این لحظه آقای پزشکیان اضافه کرد: «شک نکن!» آقای پزشکیان در پاسخ به اعتراض سعید جلیلی خطاب به او گفت دلیل بیاورد که این‌چنین نخواهد شد. مجری برنامه در ادامه سوالش گفت که آقای جلیلی متهم به پیروی از «اقتصاد دستوری» است. مسعود پزشکیان با کنایه به تمرکز سعید جلیلی بر برنامه داشتن و استفاده‌اش از کارشناسانی در به اصطلاح «دولت در سایه» گفت: «کارشناس آقای جلیلی فکر می‌کند پژو ۴۰۵ با لندکروز فرقی ندارد.» مسعود پزشکیان در پاسخ به سوالی درباره نظرش در مورد واردات خودرو گفت باید رقابت باز شود و بازیگران اقتصادی خود درباره واردات یا تولید خودرو تصمیم خواهند گرفت. پزشکیان در جمع‌بندی صحبت‌هایش گفت: «فرصتی برای بازگشت به مردم داریم. آمده‌ام تا حکومت صدای آنهایی که صدای‌شان شنیده نشده را بشنود. آن ۶۰ درصدی که در انتخابات نیامدند، چون نمی‌خواستند مشارکت آنها مصادره به مطلوب شود.» پزشکیان گفت: «عضو هیچ حزبی نبوده‌ام؛ ولی در دولت خاتمی معاون سلامت شدم چون کار کارشناسی کرده بودم. نه بیسوادم نه وابسته به حزبم و نه خودم را از مردم جدا کرده‌ام. از درون مردم بودم و برای مردم بوده‌ام. تهمت می‌زنند که دولت چندم فلانی هستم.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 13 تير 1403
.

کمپین تبلیغات ویژه انتخابات 1403

1403-03-31 21:05:23 164  0  0

با افزایش کاربران تلفن های همراه، بسیاری از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1403 روش خود را برای ارتباط با مخاطبان خود از طریق تلفن همراه تغییر داده اند زیرا نمی توان قدرت تلفن های موبایل و البته قدرت رسانه های اجتماعی را دست کم گرفت. اگرچه در بسیاری از موارد رسانه های اجتماعی یک مزیت به حساب می آیند اما نمی توان انکار کرد که شبکه های اجتماعی می توانند یک کاندیدای انتخابات شورای شهر و روستا یا ریاست جمهوری را بالا بکشند یا از صحنه رقابت محو کنند. حداقل سن رأی دادن 18 سال است، بنابراین باور بر این است که بیشتر نوجوانان بالای 18 سال تلفن های همراه دارند.

یکی از بهترین روش تبلیغ برای انتخابات 1403 میتواند استفاده از سامانه پیامکی باشد . برای اینکه بهتر با مزیت سامانه پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

یکی از مسیرهایی که می توانید برای تبلیغات انتخابات 1403 در کنار سایر روش های تبلیغاتی استفاده کنید استفاده از سامانه پیامکی برای ارسال پیامک های تبلیغاتی انتخابات 1403 است.
نفوذپذیری بالا در مقابل پایین بودن تعرفه پنل پیامکی ، خرید پنل اس ام اس را تبدیل به یکی از عناصر ثابت هر کمپین تبلیغاتی نموده است. البته مشاورین تبلیغاتی با مراجعه به سامانه های پیامکی ویژه انتخابات چند موضوع را مورد توجه و اولویت خود قرار می‌دهند تا بهترین سامانه را انتخاب نمایند:

1- کیفیت ارسال
2-پشتیبانی مناسب
3-جامعه مخاطبین و دریافت کنندگان
4-تعرفه پیامک ویژه انتخابات

 

 

 

پیام رسون : 

تعرفه گذاری در حوزه پیامک انبوه ، بر اساس تعرفه های اعلامی مخابرات انجام می شود و هر مجموعه با توجه به کیفیت ارسال ، تنوع سرویس های ارائه شده و میزان خدمات پس از فروش، تعرفه هر پیامک را تعریف می کند.
در شرایط انتخابات سامانه پیام کوتاه شیراز پکیج ویژه ای را برای کاندیدای محترم در نظر گرفته است که در صورت تمایل می توانید از قسمت تماس با ما با همکاران ما در پیام رسون ، ارتباط برقرار نمایید و بهترین پنل پیامک ویژه خود را انتخاب کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 13 تير 1403
.

یک مطالعه جدید نشان داد که برخی رنگ‌ها پشه‌ها را بیشتر به خود جذب می‌کند، بنابراین بهتر است از برخی از رنگ‌ها اجتناب کنید تا گزیده نشوید.

 با فرا رسیدن تابستان، پشه‌ها همزمان با گرم شدن هوا و تابش آفتاب باز می‌گردند. این حشرات به ویژه در شرایط مرطوب تکثیر می‌شوند.

یک مطالعه اخیر در آمریکا نشان داد رنگ لباسی که می‌پوشید می‌تواند بر جذب پشه‌ها به سمت شما تأثیر بگذارد.

تیمی از کارشناسان دانشگاه واشنگتن به سرپرستی «جفری ریفل»، پروفسور زیست‌شناسی، رفتارهای تغذیه‌ای را در پشه‌ها بررسی کردند.

این کارشناسان به دنبال درک سیستم‌های حسی پشه‌ها بودند تا بفهمند این حشرات دقیقا چگونه غذای خود را پیدا می‌کنند.

کسانی که می‌خواهند طعمه نیش‌های گزنده پشه‌ها نشوند باید لباس‌هایی با رنگ‌های سبز، آبی روشن، بنفش یا حتی سفید انتخاب کنندآنها همچنین تفاوت‌های رفتاری را بین پشه‌های نر که از شهد تغذیه می‌کنند و نیش نمی‌زنند با ماده‌هایی که برای تولید تخم به خون نیاز دارند، بررسی کردند.

آیا همه در برابر پشه‌ها برابرند؟

ممکن است برخی افراد ادعا کنند که بیش از دیگران مورد طمع این حشرات پرنده ‌می‌شوند. ادعایی که می‌تواند اشتباه نباشد.

در واقع، ویژگی‌های خاصی مانند دی اکسید کربن آزاد شده توسط بدن، تعریق، دما و بوی پوست می‌تواند ما را برای پشه‌ها جذاب کنند.

با این حال، به نظر می‌رسد پشه‌ها ابتدا با بوی پوست جذب می‌شوند و این حشره در شناسایی آن به مانند هیچ حشره دیگری نیست.

پروفسور ریفل در این‌باره گفت: بوی پوست ما، عرق، نفس ما و دی اکسید کربنی که منتشر می‌کنیم هر کدام جذب‌کننده‌های بسیار قوی برای پشه‌ها هستند. وی در همین‌باره اضافه کرد: و البته رنگ لباس‌هایی که میپوشیم.

پشه‌ها چه رنگی را برای نیش زدن دوست دارند؟

به گزارش یورونیوز، نویسندگان این مطالعه می‌گویند پشه ها بیش از همه جذب رنگ‌های گرم  می‌شوند، رنگ‌هایی که رنگ پوست ما را به آنها یادآوری می‌کند.

کارشناسان در این‌باره می‌گویند که این حشرات به رنگ های قرمز، نارنجی و سیاه جذب می‌شوند.

ویژگی‌های خاصی مانند دی‌اکسید کربن آزاد شده توسط بدن، تعریق، دما و بوی پوست می‌تواند ما را برای پشه‌ها جذاب کندبنابراین کسانی که می‌خواهند طعمه نیش‌های گزنده پشه‌ها نشوند باید لباس‌هایی با رنگ‌های سبز، آبی روشن، بنفش یا حتی سفید انتخاب کنند.

این رنگ‌های روشن گرما و نور بیشتری را منعکس می‌کنند که پشه‌ها آن را دوست ندارند.

رنگ بنفش نیز از جمله رنگ‌هایی بود که توسط پشه‌ها نادیده گرفته شد. این موضوع به این دلیل است که بنفش دارای کوتاه‌ترین طول موج در بین هر رنگ در طیف نور مرئی است.

همچنین از آنجایی که آن‌ها به رنگ‌های با طول موج بلند مثل قرمز و نارنجی اقبال نشان می‌دهند، به رنگ بنفش نزدیک نمی‌شوند.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 30 خرداد 1403
.

پنل پیامکی پیام رسون ویژه تمامی مشاغل

1403-03-27 17:11:36 123  0  0

بی شک تلفن همراه به ابزار قوی برای ایجاد ارتباط در جوامع بشری تبدیل شده است، و به جرات میتوان گفت جزو لاینفک زندگی انسان ها شده است. البته این یک فرصتیست تا صاحبان مشاغل مختلف بتوانند از طریق این ابزار محصولاتشان را تبلیغ و نوع خدماتشان را معرفی و به اطلاع عموم برسانند.

تجربه ثابت کرده است که بازاریابی پیامکی به علت مستقیم بودن آن بهترین روش برای تبلیغات و معرفی کسب و کارها می‌باشد. اما تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که پنل پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای چه مشاغلی مناسب است و کدام یک از مشاغل بیشتر می‌توانند از طریق پنل پیامک جذب درآمد داشته باشند؟ اگر می خواهید به جواب این سوال برسید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام‌رسون همراه باشید. 

 

 

 

پنل پیامک برای چه شغلی مناسب است ؟: 

همه ما با هر  هنر و شغلی که داشته باشیم حتما مخاطب علاقه‌مند و نیازمند به آن هنر و شغل را خواهیم داشت . برای مثال اگر کسی در نواختن ساز مهارت داشته باشد و آموزش دیده باشد حتما مخاطب خود را دارد و  هستند کسانی که به نواختن ساز علاقمند باشند و برای یاد گرفتن نیاز به افرادی دارند که ساز مورد نظر آنها را بلد باشد .  پس شما برای اینکه بتوانید از راه هنر تان که نواختن ساز است  کسب درآمد داشته باشید حتماً باید بین مردم شناخته شوید .  اصلی‌ترین موضوع همین معروف شدن است  و اینکه مخاطبین هدف  شما را بشناسند و از مهارت شما در نواختن ساز مطلع شوند .

در این مرحله باید به فکر تبلیغات باشید که ما در این مقاله به شما بهترین روش تبلیغ یعنی ارسال پیامک را پیشنهاد می کنیم . ارسال پیامک از طریق پنل پیامک یکی از ساده ترین روش ها برای تبلیغ کسب و کار است و در عین سادگی ، پربازده نیز می باشد چرا که شما به هر شخص پیامک ارسال می کنید و از هنر و کارتان برای آنها به صورت مختصر توضیح می دهید . این گونه اگر فرد مورد نظر به نواختن ساز علاقه مند باشد حتما با شما تماس می گیرد و از جزئیات کار شما مطلع می شود . 

این یک مثال ساده در رابطه با یک شغل بود که با استفاده از پنل پیامک و ارسال پیامک می توانید هم هنر خود را معرفی کنید و هم از آن کسب درآمد داشته باشید . 

 

 

 

مزیت تبلیغات پیامکی برای مشاغل : 

ارسال پیامک برای مخاطبین هدف و گروه‌های شغلی متفاوت، برای ارتباط و ارسال اطلاعات به اعضای این گروه‌‌ها بسیار مفید است و مزایای زیادی را نیز در بر می‌گیرد. در ادامه به برخی از مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی مشاغل برای مخاطبین هدف اشاره می‌کنیم:

1. سرعت و فوریت :
پیامک‌ها به سرعت بالا ارسال و دریافت می‌‌شوند و اعضای گروه در کمترین زمان ممکن مطلع می‌‌شوند. این امر برای ارسال پیام‌های اطلاع رسانی فوری مانند اعلان‌ها، بروزرسانی‌ها، اطلاعات فنی یا اورژانسی بسیار مناسب است.

 

2. دسترسی آسان :
معمولاً تلفن همراه‌ها در هر لحظه در دسترس افراد قرار دارد و آن‌ها در هر زمان و مکانی می‌‌توانند پیامک را مشاهده کنند. این باعث می‌‌شود اطلاعات و اعلان‌های مهم به سرعت به تمام اعضا انتقال یابد.

 

3. امانت‌داری :
با استفاده از ارسال اس ام اس می‌‌توان اطمینان حاصل کرد که اعضای گروه اطلاعات را به طور محرمانه دریافت می‌‌کنند. در مقایسه با ایمیل‌ها یا پست‌های عمومی، پیامک‌ها بیشتر امانت‌داری را به جا می‌آورند. از این رو ارسال پیامک تبلیغاتی ، یکی از امن‌ترین راه‌ها است.

 

4. تعامل ساده :
پیامک‌ها برای ارتباط ساده و کوتاه مناسب هستند و معمولاً گیرنده نیازی به انجام چندین گام زمان‌بر و یا پاسخ‌های پیچیده ندارند. این موضوع باعث می‌‌شود ارتباطات به سرعت و با کارآیی بیشتری صورت گیرد. از همین رو شما با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی، می‌توانید سرعت اطلاع‌رسانی خود به جامعه هدف را چندین برابر کنید.

 

5. انعطاف‌پذیری زمان :
دریافت پیامک‌ها به تناسب زمانی افراد است و آن‌ها می‌‌توانند در زمان مناسبی برای جامعه هدف ارسال شوند. به بیانی دیگر، زمانی که کاربران هدف، بیش‌تر به گوشی خود توجه می‌کنند و بیش‌تر در دسترس هستند مشخص شده و در آن زمان پیام مورد نظر برای آن‌ها ارسال می‌شود.

 

6. انتخاب دقیق جامعه هدف :
در توسعه و رونق مشاغل، یکی از مواردی که به شدت دارای اهمیت است، انتخاب دقیق جامعه هدف است. منظور از جامعه هدف، کسانی هستند که شما می‌خواهید به طور مستقیم به آن‌ها پیامک خود را ارسال کنید و در واقع آن‌ها را می‌توان مخاطبین اصلی شما نامید. آن چه ما در پیام رسون همواره به مشتریان خود توصیه می‌کنیم، دقیقاً همین موضوع انتخاب جامعه هدف است. در نظر داشته باشید که اگر جامعه هدف شما دقیق و درست انتخاب شود، قطعاً تعداد مخاطبین شما چندین برابر خواهند شد . 

 

 

 

پیام رسون:

در سایت سامانه پیامکی شیراز مقاله هایی به ثبت  رسیده که در آن از مزایای پنل پیامک ویژه مشاغل مختلف از جمله هتل ها و یا برگزار کنندگان جشن ها یا فروشندگان گل و گیاه  و غیره نوشته شده است . در یک کلام بهتر است این را بگویم که استفاده از پنل پیامکی و ارسال پیامک برای تمامی شغل ها مناسب است چرا که شما با کمترین هزینه بهترین نوع تبلیغ و پربازده ترین نوع تبلیغ را برای هنر و کسب و کار خود انتخاب کرده اید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 30 خرداد 1403
.

آشنایی با OKR و کاربرد آن در سازمان ها با پیام رسون

1403-03-24 10:53:33 21  0  0

خیلی از مدیران اذعان دارند که در سازمان‌هایشان، اغلب در تلاشی بی‌پایان برای پر کردن شکاف بین استراتژی‌های تدوین شده و اجرا و دستیابی به آنها هستند. روش OKR (یا روش اهداف و نتایج کلیدی)، راهکاری است که برای حل همین مشکل به وجود آمده است. اگر در تلاش هستید تا اهداف سازمانتان را عملی کنید، OKR ها می‌توانند ابزاری عالی برای شما باشند. استفاده مناسب از OKR به شما و تیم‌تان کمک می‌کند تا مهم‌ترین موضوعاتی را که باید بر آنها تمرکز کرد مشخص کنید و کارکنان را برای دستیابی به اهداف مشترک همسو کنید. در این مقاله مهم‌ترین نکاتی که باید در مورد مزایای OKR، تعیین و اجرای استراتژی و نحوه شروع استفاده از OKR در سازمان خود بدانید، توضیح داده شده است . پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

OKR چیست؟
روش OKR که مخفف Objectives و Key Results است، یک تکنیک و چهارچوب برنامه‌ریزی برای تعیین اهداف سازمان به صورت دوره‌ای و اندازه‌گیری پیشرفت آنهاست. این تکنیک که در سال ۱۹۷۰ توسط اندی گروو در شرکت اینتل معرفی شد، در سال‌های اخیر به عنوان یک روش محبوب برای برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌ها تبدیل شده است. در این روش “اهداف” یا Objectives به‌صورت کلی تعریف می‌شوند و میزان پیشرفت در دستیابی به آنها با استفاده از “نتایج کلیدی” تعیین می‌شود. این روش برای ایجاد انگیزه و تمرکز در تیم‌ها بسیار مؤثر است و به اعضای تیم کمک می‌کند تا بر روی اهداف مهم و مشترک تمرکز کرده و از میزان پیشرفت خود مطلع شوند.

 

ویژگی های Objective در OKR چیست؟
برای استفاده از OKR ابتدا باید با ویژگی‌های عناصر مختلف آن آشنا شوید. ابتدا به بررسی ویژگی‌های Objective می‌پردازیم.

1- مجموعه اهدافی که سازمان سعی دارد به آن‌ها دست پیدا کند؛ به عبارت دیگر این مجموعه اهداف، محرک اعضای مختلف مجموعه هستند!
2- ساختار کیفی و ذهنی دارند و براساس چنین شاخص‌هایی سنجیده می‌شوند.
3- هر فرد باید برای خودش در طول یک فصل یا ۳ ماه، بین ۳ تا ۵ هدف کوتاه مدت تعریف کند.
4- به خاطر داشته باشید که چشم‌اندازهایتان را با جاه‌طلبی کامل انتخاب کنید.
 

 

ویژگی های Key Results در OKR چیست؟
Key Results هم مانند Objective ویژگی‌های خاص خود را دارند که در موارد زیر خلاصه می‌شوند:

1- مشخص، واقعی و قابل اندازه‌گیری هستند.
2- مسیر رسیدن به Objective ها را مشخص می‌کنند.
3- به نوعی شاخص میزان دستیابی به Objective ها به شمار می‌روند.
4- کمی بوده و باید بتوانید به آن‌ها نمره بدهید.
5- هر Objective دارای ۳ یا ۴ Key Results است که در مسیر تحقق به آن‌ها نیاز دارد.

 

 

مزایا OKR چيست؟
مدل هدف و نتایج کلیدی (OKR) روشی قدرتمند برای بیان اهداف هر شرکت یا سازمانی است. این روش به تعیین اولویت‌های اصلی، دستیابی به چشم‌انداز و اهداف شرکت و همچنین تشویق کارکنان به مشارکت برای رسیدن به اهداف مجموعه، کمک می‌کند. بااین‌حال شاید برایتان سوال شده باشد که چطور او کی آر علاوه‌بر تعیین اهداف، به دستیابی و رسیدن به هدف‌ها نیز کمک می‌کند.

شما با مشخص کردن اهداف مشترک دقیق و قابل‌اندازه‌گیری، دقیقا می‌دانید با انجام چه کارهایی به آن هدف برسید. ازاین رو ممکن است بعد از تعیین هدف، به این نتیجه برسید که برای دسترسی به بازار هدف و گسترش فعالیت‌های برندینگ به خرید سامانه پیامکی نیاز داشته باشید. در ادامه مزیت‌های کلیدی این روش را به صورت کامل بیان می‌کنیم.

 

1- ایجاد تمرکز در فعالیت سازمان :
اولین مزیت روش OKR ، تمرکز بر اهداف مهم و اساسی است. برای تعیین اهداف در روش okr، باید موارد محدودی را انتخاب کنید. شما نهایتاً می‌توانید ۳ هدف و چشم‌انداز اصلی را در نظر داشته باشید. هر هدف نیز باید ۳ تا ۵ نتیجه کلیدی داشته باشد. به همین دلیل این روش هدف‌گذاری، شما را مجبور به تمرکز بر اولویت‌های اصلی سازمان می‌کند.

فرایند طراحی okr باید با این سوال که «برای ۳ الی ۶ یا ۱۲ ماه آینده شرکت، چه هدفی در اولویت قرار دارد؟» شروع شود. محدودیت زمان هدف‌های مهم و فوری مجموعه شما را از هم تمایز می‌دهد. ازاین‌رو باعث می‌شود که اهداف با فوریت کمتر به‌تعویق‌افتاده و اهداف فوری سریع‌تر به نتیجه برسند. با پایبندی به اصول روش «هدف و نتیجه کلیدی» رهبران سازمان به تیم‌های خود یک قطب‌نما برای ارزیابی و پیشرفت کار می‌دهند.

 

2- ایجاد هماهنگی و همسویی در شرکت :
بعد از تعیین اهداف اصلی و فوری شرکت، تازه‌ کار واقعی آغاز می‌شود. چهارچوب okr از فاز برنامه‌ریزی به فاز اجرا تغییر پیدا می‌کند. همه افراد و اعضا سازمان، کلیه فعالیت‌های روزانه خود را در راستا و هم سو با چشم‌انداز تعیین شده در okr به پیش می‌برند. در واقع تعیین چشم‌انداز اصلی سازمان باعث هماهنگی بیش‌ازپیش اعضای آن سازمان می‌شود؛ طبق تحقیقات Harvard Business، شرکت‌هایی که در آن کارمندان همسو و هماهنگ با یکدیگر پیش می‌روند، عملکرد آنها بیش از دوبرابر ارتقا پیدا می‌کند.

به‌عنوان مثال طراحی و اجرای استراتژی محتوایی یکی از فعالیت‌هایی است که باید با توجه‌ به اهداف و نیازهای کسب‌وکار انجام شود. در واقع استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی برای تولید محتوای ارزشمند و هم‌راستا با اهداف کسب‌وکار شما است. در استراتژی محتوایی با در نظر گرفتن نیازهای بیزینس شما، برنامه هدفمندی برای تولید و انتشار محتوا  تدوین می‌شود تا بیزینس‌تان در مسیر رسیدن به اهداف قرار گیرد. بدون داشتن برنامه‌ریزی هدفمند، هرگز رسیدن به مسیر موفقیت امکان‌پذیر نیست.

 

3- تعهد و مسئولیت‌پذیری با به کار گرفتن روش OKR در سازمان :
بعد از تمرکز و همسویی، کارکنان نسبت به رسیدن به اهداف سازمان تعهد پیدا می‌کنند. کارمندان شرکت توافق کرده‌اند که به تحقق okrهای شرکت، تعهد داشته باشند. برنامه‌ها و منابع سازمان در راستای رسیدن به اهداف و نتایج کلیدی تنظیم می‌شود. تعهدات افراد باید به‌صورت شفاف پیگیری و برای سایر اعضا واضح و مشخص باشد. همه اعضای سازمان باید از وضعیت دست یافتن یا نیافتن به اهداف مطلع باشند تا همسویی و شفافیت میان آنها حفظ شود.

 

4- پیگیری و اندازه‌گیری وضعیت و نتایج :
پیگیری و ردیابی مداوم اهداف و نتایج کلیدی، یکی دیگر از مزایای این روش به شمار می‌رود. هر هدف و نتیجه کلیدی باید از طریق معیارهایی که هنگام نوشتن مشخص شده اند، قابل‌اندازه‌گیری و ردیابی منظم باشد. این کار از خارج شدن از مسیر اهداف اصلی کمک بسزایی می‌کند.

با استفاده از ردیابی مداوم، می‌سنجید که آیا در مسیر رسیدن به هدف هستید؟ اگر خیر، به چه علت در مسیر هدف اصلی نیستید؟ ازآنجایی‌که همه اعضای مجموعه باید کاملا در جریان فرایند و وضعیت پروژه قرار بگیرند، لینک فایل نتایج این بررسی‌های منظم و دوره‌ای را از طریق ارسال پیام کوتاه انبوه به کلیه افراد سازمان، در اختیار آن‌ها قرار دهید.

 

 

نمونه‌های استفاده از OKR در سازمان :
هر چه قدر هم از مزایای این روش گفته شود، تا زمانی که نمونه‌ها و نحوه استفاده عملی از OKR را ندانید، نخواهید توانست از مزایای آن استفاده کنید. نحوه استفاده از این متد هم در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف با توجه به نوع کسب و کار و اهداف آنها متفاوت است. بنابراین نمی‌توان یک نسخه واحد برای همه سازمان‌ها ارائه داد. اما در اینجا بعضی از نمونه‌های رایج نحوه استفاده از OKR را برای شما می‌آوریم.

 

OKR واحد فروش :
هدف: افزایش آگاهی از برند در میان مشتریان بالقوه تا پایان سال

نتایچ کلیدی:

۱- استفاده از ۵ بیلبورد تبلغیاتی در نقاط خاص شهر که تراکم مشتریان مورد نظر سازمان بیشتر است یا ارسال اس ام اس تبلیغاتی به مشتریان 

۲- افزایش ارتباط با رسانه‌ها تا ۲۵ مورد از جمله رپورتاژ و حضور در برنامه‌های تلویزیونی

۳- حضور در ۲ مورد از نمایشگاه‌های سالانه

۴- استفاده از تبلیغات ۱۰ اینفلوئسنر برتر در حوزه کاری سازمان

 

OKR تیم طراحی محصول :
هدف: آگاهی از نیازها و خواسته های مشتریان از محصول جدید

نتایچ کلیدی:

۱- نظرسنجی از ۱۰۰۰ مشتری در مورد نحوه استفاده آنها از محصول و خواسته‌هایشان( که بهترین نمونه میتواند از طریق ارسال لینک نظر سنجی از طریق ارسال پیام کوتاه باشد . ) 

۲- مصاحبه با ۵۰ نفر از مشتریانی که قبل از عرضه رسمی محصول، آن را آزمایش کرده‌اند.

۳- تحلیل کمی و کیفی داده‌های بدست آمده و مشخص کردن ۵ خواسته و نیاز کلیدی مشتریان

 

OKR واحد امور مالی :
هدف: جذب سرمایه گذار جدید برای دستیابی به رشد سازمان

نتایچ کلیدی:

۱- تعیین میزان مبلغ مورد نیاز شرکت برای دستیابی به اهداف رشد خود

۲- تعیین ۱۰ مورد از شرایط ضروری شرکت برای پذیرش سرمایه‌گذاری

۳- تماس با سرمایه‌گذاران بالقوه و برقراری حداقل ۱۰قرار ملاقات

۴- تعیین حداقل مبلغ جذب سرمایه و انجام آن تا مدت مشخص شده

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله، درباره این موضوع که روش OKR چیست و چه کاربردهایی دارد صحبت کردیم. اگر نگاهی دقیق به پیرامون خود بیندازید، شرکت‌های بسیاری را می‌بینید که از نظم و هماهنگی مطلوبی برخوردار نیستند. از نظر شما مشکل دقیقا کجاست؟ شاید یکی از دلایل این مشکلات و عواقب بعدی آن‌ها، عدم آموزش کافی در حیطه‌های مدیریتی و رهبری گروه باشد.

در هر صورت، اجرای روش‌هایی مانند OKR می‌تواند تا حد زیادی به برقراری هماهنگی و پیوستگی بین بخش‌های مختلف یک سازمان کمک کند و روابط را بهبود ببخشد. پیشنهاد می‌کنیم حتما از چنین روش‌هایی در ساماندهی مجموعه‌های خود استفاده کنید و اگر سوالی در رابطه با OKR داشتید میتوانید با تیم پشتیبانی سامانه پیامکی پیام رسون تماس بگیرید تا تیم ما با صبوری کامل جوابگو سوال های شما باشند . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 27 خرداد 1403
.

در معاملات روز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403، شاخص کل بورس تهران 16 هزار و 573 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 45 هزار و 97 واحد رسید. 

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با ریزش 3 هزار و 539 واحدی در رقم 666 هزار و 141 واحدی ایستاد. 
 
شاخص کل فرابورس با افت 172 واحدی به رقم 21 هزار و 859 واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش هزار و 255 واحد به سطح 114 هزار و 698 واحد رسید. 

نمادهای اثرگذار بر شاخص کل بورس و فرابورس
امروز نمادهای فولاد، فملی و فارس نمادهای قرمز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای وپست، وتجارت و وبملت از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای آریا، خاور و زاگرس بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای دماوند، زماهان و سبزوا نمادهایی هستند که اثر افزایشی بر شاخص کل فرابورس داشتند.
   
در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد وبملت بیشترین تراکنش را داشت و ذوب و فولاد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز شفام، خاور و فصبا بیشترین تراکنش را داشتند. 

ارزش معاملات سهام 
امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به 432 هزار و 195 میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه 426 هزار و 39 میلیارد تومان بود که 99 درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز تشکیل می‌دهد.

ارزش معاملات خرد نیز با افزایش 27 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 2 هزار و 647 میلیارد تومان رسید. 

 


صف‌های خرید و فروش بورس  
در معاملات یکشنبه، 25 نماد صف خرید داشتند و 380 نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد 4 درصدی نسبت به روز کاری قبل به 112 میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش 21 درصدی به 974 میلیارد تومان رسید.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 27 خرداد 1403
.

روش استعلام یارانه با پیامک

1403-02-31 08:20:37 89  0  0

خیلی از مردم هستند که هر ماه پیگیر دریافت یارانه هستند و میخواهند بدانند چه تاریخی یارنه به حسابشان واریز میشود و یا آنکه اصلا مشمول دریافت یارانه هستند یا نه ؟ یکی از راه هایی که مردم میتوانند با استفاده از آن استعلام دریافت یارانه داشته باشند ، استفاده پیامک میباشد . در واقع این طور میتوان گفت که در عرض چند دقیقه میشود از وضعیت پرداخت یارانه مطلع شد . 

اگر میخواهید با نحوه ی استعلام یارانه با پیامک آشنا شوید پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

لازمه استعلام یارانه با پیامک : 

در سال های گذشته دریافت یارانه به صورت های مختلفی انجام میشد . در ابتدای شروع این کار ، یارانه به صورت نقدی به خانواده ها پرداخت میشد و بعد از به وجود آمدن مشکلات متعدد و کمی نقدینگی تصمیم به آن شد که مبلغ یارانه به حساب سرپرست هر خانواده واریز شود . در این مورد هم خیلی از افراد بودند که موفق به دریافت اس ام اس واریز از طریق پنل پیامکی نمیشدند . بعد از آن تصمیم بر آن شد که افراد جامعه را بر اساس شرایطی مشابه در دهک های مختلف تقسیم بندی کنند و بر اساس نوع دهک یارانه پرداخت شود . علاوه بر آن بعضی از دهک ها هستند که مشمول دریافت کمک هزینه معیشتی نیز میشوند . 

پس لازم است که بدانیم برای دریافت یارانه دولت در چه نوع دهکی قرار داریم و چه مبلغی به هر خوانواده تعلق میگیرد . 

 

 

روش های مختلف استعلام یارانه : 

 

1- تلفن گویا؛ استعلام یارانه با کد ملی بدون پیامک :
اگر به هر دلیلی به تلفن همراهتان دسترسی ندارید، با شماره گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرید. پس از وصل شدن، از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن و کد ملی سرپرست خانوار را وارد کنید. البته با این روش نمی‌توانید از وضعیت دهک خانوار مطلع بشوید. اگر با تماس و وارد کردن کد ملی موفق به استعلام یارانه خود نشدید، بهتر است با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره ۰۲۱۶۳۶۹ تماس بگیرید تا اپراتور راهنمایی‌تان کند.

 

2- استعلام یارانه با کد ملی پیامکی؛ آفلاین و سریع :
اگر به دنبال اطلاعات سرپرست خانوار و تعداد اعضای خانواده هستید، کافی است به شماره ۳۰۰۰۰۰ پیامک دهید و این اطلاعات را از مرکز آمار بگیرید. در صورت وجود هرگونه مغایرت در اطلاعات، به سایت yaraneh.amar.org.ir مراجعه کنید و اصلاحات لازم را انجام دهید. 

 

3- پیگیری یارانه قطع شده و استعلام آنلاین یارانه در سامانه استعلام یارانه معیشتی :
همان طور که گفته شد  به جز یارانه معمولی، برخی از افراد کم‌درآمد شامل دریافت کمک‌هزینه یارانه معیشتی می‌شوند. برای پیگیری پرداخت یارانه باید وارد سامانه «حمایت» به آدرس hemayat.mcls.gov.ir شوید و کد ملی، سال تولد و شماره حساب واریز یارانه را وارد کنید. افرادی که شامل دریافت یارانه نیستند، باید بار دیگر ثبت‌نام و اعتراض خود را اعلام کنند. در نهایت، وب‌سایت به کمک افزونه ارسال پیامک، اس ام اس استعلام یارانه را برای فرد ارسال خواهد کرد.

 

4- کد دستوری استعلام یارانه و پیگیری پرداخت کمک‌معیشتی :
علاوه‌بر تلفن گویا و سامانه‌های آنلاین، می‌توانید با استفاده از کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* یارانه خود را استعلام کنید. توجه داشته باشید که این روش فقط با شماره تلفنی که به نام سرپرست خانوار باشد، امکان‌پذیر است. علاوه بر این، افرادی که شامل دریافت طرح کمک‌معیشتی نشده‌اند با شماره‌گیری کد #۶۳۶۹* می‌توانند از وضعیت خود مطلع شوند.

 

5- استعلام یارانه با sms بانک، مراجعه حضوری یا عابربانک‌ها :
در هنگام ثبت‌نام یارانه، می‌توانید به انتخاب خود، یک شماره حساب بانک در سایت رسمی یارانه ثبت کنید. برای استعلام یارانه، می‌توان به صورت حضوری به بانک‌ها مراجعه کرد یا برای مطمئن شدن از واریز یارانه، ده گردش آخر را از طریق خودپرداز یا موبایل بانک استخراج کرد. با این حال، روش‌های بهتری برای استعلام وجود دارد که در هر بانک متفاوت است. 

 

6- استعلام یارانه با پیامک :

علاوه‌بر کد دستوری #۶۳۶۹*، متقاضیان می‌توانند با سیم‌کارت متعلق به صاحب خانوار، کد ملی سرپرست را به شماره 6369 پیامک کنند. همه پیامک‌های مربوط به یارانه، از طریق همین شماره اطلاع‌رسانی خواهد شد. افرادی که شامل طرح معیشتی نشده‌اند باید در 200 کلمه دلایل ناتوانی مالی و نیاز خود به دریافت کمک‌هزینه معیشتی را توضیح دهند و به همین شماره ارسال کنند.

 

 

 

پیام رسون :

در این مقاله به شما از روش های مختلف استعلام یارانه گفتیم تا در مواقع ضروری و نیاز داشتن به راهنمایی به سایت سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و این مقاله که با عنوان آشنایی با روش های استعلام یارانه است را مطالعه کنید و اطلاعات مورد نظر را دریافت کنید . 

تیم ما در نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون علاوه بر ارائه انواع پنل پیامکی و فروش نمایندگی سامانه پیامک ، سعی دارد تا برای مخاطبین خود هر روزه مطالب مفید را نیز به اشتراک بگذارد تا اطلاعات اشخاص در هر زمینه ای  بالا برود .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 18 خرداد 1403
.

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی اختصاصی می‌نویسد که اپل می‌خواهد ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) آیفون و سایر دستگاه‌هایش را با نام تجاری هوش اپل (Apple Intelligence) معرفی کند. هوش مصنوعی اپل هفته‌ی آینده در مراسم WWDC رونمایی خواهد شد.

مجموعه‌ابزارهای «هوش اپل» به‌جای تمرکز روی قابلیت‌هایی مثل نوشتن شعر یا تولید عکس، از مدل‌های زبانی بزرگ برای بهبود زندگی روزمره استفاده خواهند کرد. ویژگی‌هایی که برای iOS 18 و نسخه‌ی جدید سایر سیستم‌های عامل اپل شایعه شده‌اند، شامل مواردی مثل خلاصه‌سازی متن و پیشنهاد پاسخ به پیام‌ها می‌شوند.

 

 

ممکن است در مراسم WWDC اپل شاهد خودنمایی قابلیت‌هایی مثل خلاصه‌سازی نوتیفیکیشن یا خلاصه‌سازی صفحات وب در سافاری باشیم. اپلیکیشن‌هایی نظیر Messages و Mail خواهند توانست به‌لطف هوش اپل، پاسخ خودکار برای پیام‌ها بنویسند. Mail قابلیت دیگری نیز خواهد داشت: دسته‌بندی خودکار ایمیل‌ها.

بلومبرگ می‌گوید که هوش مصنوعی مولد، قدرت‌بخش قابلیت «ساخت ایموجی» در آیفون و سایر دستگاه‌های اپل خواهد بود. این ویژگی احتمالاً بر اساس متنِ در حال تایپ کار می‌کند و به‌صورت لحظه‌ای ایموجی‌های متفاوت می‌سازد. به‌لطف قابلیت مورد بحث، تنوع ایموجی در آیفون به‌شدت افزایش پیدا می‌کند.

نرم‌افزار Photos آیفون به‌لطف هوش مصنوعی به قابلیت ویرایش خودکار تصاویر مجهز می‌شود و ابزاری مشابه Smart Eraser در گوشی گوگل دریافت می‌کند. به گفته‌ی بلومبرگ، فایل‌های صوتی ضبط‌شده با آیفون در نرم‌افزار Voice Memos به‌صورت خودکار رونویسی خواهند شد.

بخشی از پردازش‌های مربوط‌به «هوش اپل» بر بستر دستگاه انجام خواهند گرفت و بخشی دیگر ازطریق سرورهای ابری انجام خواهند شد. ظاهراً اپل برنامه‌ی ویژه‌ای برای حفظ حریم خصوصی کاربر به هنگام استفاده از هوش مصنوعی دارد؛ برای نمونه، اپل قرار نیست هیچ پروفایلی بر اساس داده‌های کاربر بسازد.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 18 خرداد 1403
.

اس ام اس مارکتینگ پیام رسون

1403-02-23 20:45:41 44  0  0

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود.

 

بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ یکی از شیوه های مهم در تبلیغات است . اگر برایتان سوال است که چرا یکی از بهترین رو ش های تبلیغ است ،  تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

هدف اس ام اس مارکتینگ  : 

بازاریابی پیامکی با هدف برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان ، ارسال پیشنهادات ، به روز رسانی ها و هشدارهای  مهم ایجاد شده است . در واقع شما با استفاده از اس ام اس مارکتینگ میتوانید مخاطبین وفادار را نصیب کسب و کار خود کنید . حال نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون میخواهد به شما توضیح دهد که اس ام اس مارکتینگ چیست که انقدر قدرت در جذب مشتری دارد .

اس ام اس مارکتینگ از شیوه های بازاریابی در عصر حاضر است که قدرت خود را به دلیل دسترسی  اکثر مردم به موبایل ، پیدا کرده است . اس ام اس مارکتینگ یعنی ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به تلفن همراه مشتریان ودر جریان گذاشتن مردم از جشنواره ها و تخفیف ها است . 

حال باید کمی با شیوه کار این سامانه ارسال اس ام اس بیشتر آشنا شویم .

 

شیوه کار اس ام اس مارکتینگ : 

فروشندگان و تمامی کسانی که می‌خواهند از تبلیغات پیامکی استفاده کنند، اول باید یک متن مناسب آماده کنند. بعد باید یک لیست از شماره همراه مخاطبان هدف خود تهیه کنند. در مرحله آخر، متن را به همه مشتریان ارسال کنند و آن ها را در جریان تخفیفات و موضوعات مربوط به خریدوفروش قرار دهند. با این شیوه می‌توانند یک بازاریابی موفق داشته باشند و در یک ‌لحظه عده بسیار زیادی از مخاطبان یا مشتریان را درگیر پیغام تبلیغاتی خود بکنند

 

 

 

مزیت های اس ام اس مارکتینگ : 

- ارسال سریع و صرفه جویی در زمان

- کاهش هزینه ها

- دریافت بازخورد سریع از مشتریان و نرخ تبدیل بالا

- کمک به حفظ محیط زیست

-‌ قابلیت پیگیری تبلیغات

- امکان شخصی‌سازی پیامک

 

پیام رسون :

در حال حاضر ، صرفه جویی در هزینه ها  یک امر مهم است اینکه بتوانیم از کمترین هزینه ها برای کسب و کار خود تبلیغات انجام دهیم بسیار مهم است . به شما پیشنهاد میکنم با استفاده از کمترین هزینه ارسال پیامک ، اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کسب و کار خود کنید .

شما میتوانید با خرید پنل اس ام اس از ارزان ترین پنل پیامک توسط نمایندگی سامانه پیامک شیراز ، اقدام به ارسال پیامک به بانک شماره موبایل پیام رسون و هم ارسال پیامک به بلک لیست ها کنید و از این طریق یک اقدام موثر در کسب و کار خود برداشته باشید . سامانه ارسال اس ام اس شیراز در این راه همواره پشتیبان و همراه شماست . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 28 ارديبهشت 1403
.

دود اعتراضات صنفی به چشم طلافروشان رفت

در هفته‌های اخیر اعتراض به لازم‌الاجرا شدن سامانه جامع تجارت علاوه بر افت شدید معاملات در بازار طلا به رکود در این بازار دامن زد. در همین راستا وزارت صنعت، معدن و تجارت در هفته اخیر در قالب بخشنامه‌ای جدید، تسهیلات تازه‌ای برای ثبت معاملات طلا در سامانه جامع تجارت یا سامانه مودیان در نظر گرفت. نکته مهم این بخشنامه این بود که ثبت موجودی اولیه در سامانه جامع تجارت مربوط به دارایی‌های شخصی یا سرمایه‌ای که در جریان تولید و فروش قرار نگرفته، نمی‌شود؛ بر این اساس نیازی نیست طلافروشان سرمایه (غیر از در گردش خود) را ابراز کنند، بلکه بایستی اطلاعات معاملات را ثبت کنند تا شفافیت در حوزه معاملات طلا بیشتر شود.

با وجود این، باز هم اعتراض طلافروشان ادامه داشت. صنف طلا خواستار حذف کلی اجرای سامانه جامع تجارت‌ هستند و از سوی دیگر بخش دولتی نیز آن را لازم‌الاجرا می‌داند.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

کارشناسان اقتصادی برای روزهای پایانی اردیبهشت و هفته ابتدایی خرداد در صورت کاهش قیمت دلار نوسانات محدود کاهشی را پیش‌ بینی می‌کنند.

تحلیلگران بازارهای مالی با اشاره به اثر افزایش اونس در بازار طلای داخلی می‌گویند اگر طلای جهانی نتواند سقف ۲۳۸۰ دلاری را بشکند، در روند اصلاح قرار می‌گیرد و برگشت به منطقه ۲۳۱۲ دلاری نیز برای آن محتمل است. آنها با اشاره به افت آهسته و پیوسته دلار می‌گویند اگر اونس جهانی طلا در روند اصلاح قرار گیرد، برگشت سکه به قیمت ۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و طلا به قیمت سه میلیون و ۲۳۰ هزار تومان محتمل است.

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایش دو دلاری پیدا کرده و با رقم ۲۳۷۸ دلاری در حال معامله است.

قیمت اونس جهانی نقره ۲۹ دلاری شد

اونس جهانی نقره با رقم ۲۹ دلار و ۶۲ سنتی در حال معامله است و یک دلار افزایش یافته است. هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی نیز روی رقم ۵۵ هزار و ۸۴۰ تومانی معامله شد و ۵۰۰ تومان رشد کرد.

راه سکه امامی از بازار طلا جدا شد

فیمت سکه امامی روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی بازگشایی شد و روی رقم ۴۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی به کار خود پایان داد. سکه‌ بهار بدون تغییر قیمت، روی رقم ۳۷ میلیون و ۹۹۵ هزار تومانی ایستاد.

شایان ذکر است نیم‌سکه با رقم ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی معامله شد و تغییر قیمت پیدا نکرد. قیمت ربع‌سکه ۱۰۰ هزار تومان گران و در کف کانال ۱۵ میلیون تومانی بسته شد. قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد و ۱۹۵ هزار تومان رشد کرد.

طلا در روند کاهشی دلار رشد کرد

فیمت طلا در آخرین روز معاملاتی هفته پایانی اردیبهشت، کاهش محدودی پیدا کرد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۲۰ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۵۶۹ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱۰ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۶۴ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۱۹ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در تمام قطعات افزایش پیدا کرد. حباب سکه امامی ۶۸ هزار تومان، سکه بهار ۲۲۸ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۲۳ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۶۲ هزار تومان و سکه گرمی ۲۲۶ هزار تومان رشد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 28 ارديبهشت 1403
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 51 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی