چند سالی هست که در همه ی استانهای کشور محوطه های بزرگی را به عنوان نمایشگاه بین المللی در نظر گرفته اند . در این محوطه ها سوله هایی هستند که هر سوله مختص شغل و کالای خاصی است نمایشگاه مخاطب زیادی دارد زیرا در یک مکان خاص می توانید انواع کالاها و برندها را ببینید و با دید بالا و گاهی بهتر کالای مورد نظر خود را خریداری کنید .
اما خیلی از مواقع پیش می آید که شخصی به دنبال کالایی بوده اما از زمان برگزاری آن در نمایشگاه اطلاعی نداشته و یا فراموش کرده است. به فرض مثال کسی که میخواهد یک باغ را راهاندازی کند و منتظر است نمایشگاه ویژه باغبانی و درختکاری آغاز شود ، اما ز زمان برگزاری آن را مطلع نیست .
ما در این مقاله که توسط نمایندگی پیام کوتاه نوشته شده است قصد داریم راهی را به شما آموزش دهیم که مخاطبان هدف خود را از زمان برگزاری نمایشگاه باخبر کنید . پس تا پایان این مقاله با نمایندگی پیامک شیراز همراه باشید.
تعریف نمایشگاه های بین المللی :
نمایشگاه جایی است که در آن ارائه کنندگان و بازدید کنندگان میتانند با کنش های سازمان یافته و هماهنگ به داد و ستد کالاها ، خدمات و اطلاعات بپردازند .در این بین سه گروه هستند که میتوانند برای نمایشگاه بازاریابی کنند چراکه با برگزاری نمایشگاه هر سه قشر سود میکنند .
1_ مسئولین خود نمایشگاه :
مسلمان هر چه افرادی که به بازدید نمایشگاه میآیند بیشتر باشد ( چه خرید کنند چه خرید نکنند ) باعث می شود مسئولین خود نمایشگاه به سود هنگفتی برسند . مثلاً هرچه افراد بیشتری وارد محوطه نمایشگاه شوند ، هزینه ای را که باید بابت پارکینگ پرداخت کنند نیز بیشتر میشود . پس اولین مجموعه ای که با بازدید کننده بیشتر سود بیشتر می کند خود مسئولین برگزاری نمایشگاه هستند. که در این جا پیشنهاد می کنم اقدام به خرید پنل پیامک یا اپراتور ۹۰۰۰ کنند چرا که علاوه بر صرفه اقتصادی با خرید سامانه پیامکی ارزان به بازده مورد انتظار خود نیز می رسند.
2_ افراد عرضه کننده :
اگر بخواهیم نمایشگاه را از کل به جز تقسیم بکنیم باید بگویم که نمایشگاه از یکسری سوله تشکیل شده که درون هر سوله غرفه هایی هستند که افراد عرضه کننده این غرفه ها را به مدت معلوم اجاره می کند و در آن محصولات خود را به نمایش می گذارند تا مردم از آن بازدید کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنند .
با همین تعریف ساده کاملاً واضح است که اگر افراد عرضه کننده ، خودشان اقدام به تبلیغات و بازاریابی کنند سود خوبی از فروششان خواهند کرد. برای مثال اگر کسی عرضه کننده شال و روسری است می تواند اقدام به خرید پنل اس ام اس کند و با ارسال پیامک به مخاطب هدف خود اعلام کند که از این تاریخ در نمایشگاه شروع به فعالیت خواهد کرد و حتی میتواند آدرس دقیق خود را در نمایشگاه نیز در متن پیامک ارسال کند.
ما در نمایندگی اساماس به عرضه کنندگان عزیز پیشنهاد می کنیم برای جذب مشتری اقدام به خرید پنل اس ام اس یا اپراتور ۹۰۰۰ کند و باعث جذب مشتری بیشتر برای خود شوند.
3_ بازدیدکنندگان :
افراد زیادی هستند که برای خریدشان منتظر برگزاری نمایشگاه میماند مثلاً کسانی که در شرف ازدواج هستند و میخواهند وسایل مورد نیاز را خریداری کنند . این گونه افراد بیشتر از نمایشگاه ها استفاده می کنند چرا که میدانند با بازدید از نمایشگاه هم تنوع کالاها را بیشتر مشاهده می کند و هم در یک مکان می توانند بیشترین خرید را داشته باشند و مهمتر از همه اینکه افراد عرضه کننده در نمایشگاه معمولاً تخفیفهای فوقالعادهای را روی اجناس خود می گذارند و این بهترین فرصت برای خرید کردن است .
این گونه افراد می توانند شماره های خود را در دستگاه ذخیره شماره موبایل مغازه داران یا مسئولین نمایشگاه ذخیره کند تا با برگزاری نمایشگاههای مختلف افراد مربوطه ، اطلاع رسانی را با ارسال پیامک انجام دهند.
در این مقاله جای دارد که اعلام کنم نمایندگی پنل اس ام اس با داشتن اپراتور ۹۰۰۰ توانسته در مدت زمان کوتاهی باعث جذب مشتری فراوانی برای کسانی که از این اپراتور استفاده کردهاند ، شود. چرا که اپراتور ۹۰۰۰ هم به صورت پیام صوتی بوده و هم پیام متنی برای اطلاع از امکانات و هزینه های این اپراتور مقاله اپراتور ۹۰۰۰ پیام رسون را مطالعه کنید.
جهت خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی سامانه پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید