امروز می خواهیم در مورد روموز بازاریابی پیامکی و تبلیغات پیامکی بپردازیم و ببینیم چه نکاتی را باید رعایت کنیم تا بتوانیم از طریق ارسال پیامک، بهترین روش تبلیغ را داشته باشیم.
امروزه موبایل یکی از موثر ترین و پر استفاده ترین وسیله ارتباطی برای مردم شده است به طوری که کمتر یا بهتر بگویم اصلاً پیش نمیآید که کسی برای تبلیغات و بازاریابی خود از روزنامه و یا از ایمیل استفاده کند اما بعید است کسی اساماس رایگان را که دریافت کرده است را نادیده بگیرد، و این خود یکی از بهترین فرصت ها است برای بازاریابی پیامکی با استفاده از تبلیغات ارسال اس ام اسی.
یکی ازدلایلی که باعث موفقیت در بازاریابی پیامکی نسبت به دیگر روشهای تبلیغاتی شده است تنوع در شیوه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است و دیگری مفتی بودن آن است، در واقع اگر بخواهیم تبلیغات پیامکی را با تبلیغاتی مثل تلویزیون و تراکت مقایسه کنیم می توان این ادعا را داشت که این پیامک مفتی است و بسیار مقرون به صرفه.
حال این روش بازاریابی اصول خاص خود را دارد، در واقع دسترسی داشتن به شماره های شخصی افراد موضوع کوچکی نیست زیرا افراد برای حریم خصوصی خود ارزش زیادی قائل هستند.
پیشنهاد میکنم برای رسیدن به موفقیت مطالب پایان را با دقت مطالعه کنید.
اصول مهم در بازاریابی پیامکی :
1_ آیا ویژگی بارز محصول خود را می شناسید:
در دنیای تجارت امروز برای همه محصولات قطعا رقبای زیادی هستند که با شما رقابت می کند. هر کدام از آنها استراتژی خاص خود را دارند، اما چیزی که مهم است و کلید موفقیت در این بازار رقابتی را گرم می کند، وجه تمایز محصول شما با کالاهای مشابه است. پس حتماً باید ویژگیهای بارز و ارزشمند محصول خود را شناسایی کنید و در متن پیامک از آن استفاده کنید.
2_ شناسایی کردن مخاطبان برای ارسال پیامک تبلیغاتی به طور دقیق:
شناسایی جامعه هدف مهمترین فرایند بازاریابی پیامکی است، چرا که با عدم شناسایی مخاطبین خود در واقع تیری در تاریکی شلیک کرده اید و همین موضوع باعث میشود که خیلی از افراد به آنچه که می خواهند نرسند. شما محصول خود را شناسایی کردهاید اما آن را باید برای مخاطبی معرفی کنید که آن محصول به کارش بیاید. مثلا اگر قیمت میلگرد را از طریق ارسال پیامک برای یک دانش آموز بفرستید اصلاً به کار او نمیآید، اما اگر آن را برای یک مهندس ساختمان پیامک کنید نه تنها برای او هدفمند بوده بلکه با استقبال از محصول شما به نوعی تشکر خواهد کرد. پس نیاز دارید که شماره های گروه خاص را در اختیار داشته باشید که این مژده را به شما خواننده عزیز می دهم که با خیال راحت این امر را به آوا مپ بسپارید چرا که با بانک شماره موبایل قوی خود شما را به هدفتان میرسانند.
پس این نکته مهم را بخاطر داشته باشید که بانک شماره موبایل قوی در ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی انبوه یکی از مزیت های مهم پنل اس ام اس شیراز است.
3_ متن پیامک منحصر به فرد:
جمله ها و متن های تکراری برای هیچ مخاطبی جذابیت ندارد اما اگر متن پیامک لحنی صمیمانه داشته باشد به تاثیرگذاری آن شک نکنید و بعد از آن پیشنهادی که به مخاطب می دهید با ارزش باشد مثلا پیشنهادی نظیر درصد تخفیف، ارسال رایگان و.... اینگونه می تواند در جلب توجه مشتری بیشتر تاثیر گذار باشید.
4- آیا تنها یک بار قصد دارید ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید؟ :
پیشنهاد می کنم این فکر را از سر بیرون کنید که فقط با یک بار ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به نتیجه می رسید، با این فکر وقت و هزینه خود را تلف میکنید چرا که هر کاری احتیاج به پیگیری دارد اینکه بازاریابی پیامکی از طریق ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی یک شیوه معقول است شک نکنید، اما زمانی بازدهی مطلوب خود را دارد که ارسال مداوم داشته باشد، این بدین معنی نیست که شما هر روز ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید. می توانید در ما حداکثر ۳ مرتبه این کار را انجام دهید و این کار را به راحتی می توانید به پنل پیامک شیراز بسپارید.
5_ زمان ارسال پیامک تبلیغاتی چه ساعتی است :
طبق تجربه های شرکت اهورا اطلس فارس، زمان ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی نیز دارای اهمیت است و این تجربه ها نشان می دهد که ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و ۴ تا ۸ شب میتواند بیشترین بازدهی را داشته باشد.
برای اینکه این زمان منظم باشد باید متن را ذخیره کرده باشید و به صورت خودکار ارسال پیامک تبلیغاتی را از قبل تنظیم کنید که میتوانید با خیال راحت آن را به پرسرعت ترین سامانه پیام کوتاه یعنی آوا مپ بسپارید.
در آخرین این مطلب را همیشه به خاطر داشته باشید که مخاطب و منافع او همیشه در اولویت هستند.
جهت خرید کم هزینه ترین پنل اس ام اس شیراز برای تبلیغات اس ام اسی اینجا را کلیک کنید.